اظهارات عجیب ژاوی پس از قهرمانی رئال!


سرویس خبر شماره: 2019202
16 اردیبهشت 1403 ساعت 12:11 |
نمایش 4K |

12نقطه نظر

هر دو بازی را بردیم

ژاوی هرناندز پس از شکست مقابل خیرونا در کنفرانس مطبوعاتی اظهاراتی را بیان کرد که انتقادات زیادی را به دنبال داشت.

اظهارات عجیب ژاوی پس از قهرمانی رئال!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا فصل ناامیدکننده ای را پشت سر گذاشت و نتوانست هیچ عنوانی در لیگ کسب کند. برای دومین سال در سه سال گذشته، بارسا نتوانست هیچ جامی را کسب کند، که این یک اتفاق نگران کننده برای هواداران است. با این حال ژاوی اخیرا حاضر به جدایی نشد و فصل آینده نیز در این تیم خواهد ماند.

بارسا حتی شب گذشته با شکست 4-2 مقابل خیرونا مقام دوم را از دست داد و می تواند سهمیه سوپرجام را نیز از دست بدهد که از نظر مالی اتفاق تلخی برای باشگاه خواهد بود. شکست بارسا تایید قهرمانی رئال بود.

2018288

در پایان بازی وقتی از ژاوی در مورد علت شکست سوال شد، او بار دیگر به برتری تیمش در هر چهار بازی مقابل رئال و خیرونا اشاره کرد. واقعیت این است که به هر دلیلی کنترل بازی را از دست دادیم و اشتباهات فردی و جمعی بزرگی را مرتکب شدیم که نباید در این سطح از فوتبال اتفاق بیفتد. ما بارها در تمرین درباره این اشتباهات صحبت کرده‌ایم اما آنها مدام تکرار می‌کنند. ما یک ساعت در زمین بازی برتر بودیم، اما این نیم ساعت گذشته بازتابی از دو بازی ما در لیگ و دو بازی مقابل خیرونا بود. ما تاوان اشتباهات خود را در بخشی از بازی پرداختیم.

کارشناسان معتقدند این بزرگترین نقطه ضعف ژاوی است که به جای انتقاد از خود و تیمش، همیشه سعی می کند قدرت خود را نشان دهد و برد تیم های حریف را کم اهمیت جلوه دهد. او از برتری مقابل رئال و خیرونا می گوید که در هر 4 بازی لیگ شکست خورده و 13 گل دریافت کرده است.

مجله اخبار فوتبال خارجی