استیلی: اسمار خوبه ولی صبر کن!


سرویس خبر شماره: 2019197
16 مه 1403 ساعت 11:42 ق.ظ |
2.1 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

اخلاق در فوتبال و باشگاه های ما وجود ندارد

حمید استیلی معتقد است از بودجه باید برای فرهنگ سازی در باشگاه های ارغوان استفاده شود.

استیلی: اسمار خوبه ولی صبر کن!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حمید استیلی پیشکسوت تیم فوتبال ایران و تیم پرسپولیس در حاشیه مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این مصیبت را به ورزشکاران و ورزشکاران تسلیت می گویم. مردم ایران برای این حادثه” آقای اسکویی صدایی ماندگار و جاودانه داشت و من صدای ایشان را بهتر از چهره ایشان می شناسم انشاالله قدر اسطوره ها را بیشتر بدانیم.

او ادامه داد: آنها در اردوهای زیادی حضور داشتند و اخیراً زمانی که مریض بودند من در بیمارستان با آنها بودم، بسیار سالم بودند و خاطرات گذشته را کاملاً به یاد داشتند. ما فکر نمی کردیم این اتفاق بیفتد. آنها بسیار محترمانه انتقاد کردند و به همین دلیل ما آن را دوست داشتیم. او طوری از فوتبال صحبت می کرد که انگار ما در ورزشگاه هستیم و این زبان رسا رادیو بود که در دل ما حکمفرما بود. این صدا تا سالها در خاطره خواهد ماند و هرگز فراموش نخواهد شد.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در واکنش به اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی در بازی پرسپولیس – سپاهان تاکید کرد: بحث در مورد اتفاقاتی که در ورزشگاه رخ داد به این موضوع مربوط می شود که ما با بودجه ای که داریم هیچ وقت وارد بحث فرهنگی نشدیم. بحث اخلاق و رفتار در فوتبال و باشگاه ها نیست. ما مشکلاتی داریم و امیدوارم دست اندرکاران به فکر این موضوع باشند و با قوانین بهتر و دقیق تر کنترل بیشتری داشته باشند. هر کس مرتکب تخلفی شود باید فوراً محاکمه شود.

او اضافه کرد: پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد. بازی مقابل نساجی در ورزشگاه این تیم همیشه سخت بوده است و امیدوارم این دیدار را برای شادی مردم انجام دهند.

حمید استیلی درباره نتایج اسمار در پرسپولیس گفت: در این مدت آقای اسمار فوتبال خوبی ارائه کرد و نتایج قابل دفاعی هم کسب کرد. آنها باید تا پایان فصل و قهرمانی صبر کنند تا تصمیم بگیرند.

وی همچنین به خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد و گفت: اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است و باید از دکتر خاندوزی و بازیان و وزارت ورزش بابت اتفاقاتی که در پرسپولیس و استقلال افتاد تشکر کنیم. امیدوارم با یک هیئت قوی جلو برویم چون اگر می خواهیم کار مولد موفق شود، هیئت قوی لازم است. این تیم ها طرفداران زیادی دارند و همه آنها را دنبال می کنند.

مجله اخبار فوتبال داخلی