اظهارات مدافع تیم ملی: از 15 سالگی برای تیم ملی بازی می کردم


سرویس خبر شماره: 1849505
30 اکتبر 1401 در 06:11 ب.ظ
1.9 هزار |

0نقطه نظر

پورعلیگنجی: دقیقه ای از حضور در تیم ملی را از دست نمی دهم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال” و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مرتضی پورعلیگنجی درباره برگزاری برنامه های کادر فنی تیم ملی با عنوان “ارزیابی فنی” اظهار داشت: همه اول از همه. ، باید بگویم که از حضور در تیم ملی بسیار خوشحالم. با بازگشت آقای کی روش به تیم ملی مانند چهار سال پیش، بازیکنان و همه حاضران در ترکیب خوشحال هستند زیرا هر کدام وظیفه خاصی دارند و بر اساس آن کار می کنند. شاید کار و خستگی زیاد باشد، اما تمام این تیم با اشتیاق زیادی کار می کنند.
وی افزود: برنامه های تیم ملی با توجه به جزئیات خوب پیش می رود. این شرایط را در زمان حضور آقای کی روش در تیم ملی می دانستیم و حالا که باتجربه تر شده ایم، با این برنامه راحت تری پیش می رویم. اگر بخواهم مختصر بگویم واقعیت این است که همه با جدیت تلاش می کنند تا بهترین عملکرد را به تیم ملی در جام جهانی بدهند.

مدافع تیم ملی در جام جهانی روسیه خوشحال از بازگشت کی روش به تیم ملی نظم موجود در اردو را ناشی از تجربه خود می داند.

اظهارات مدافع تیم ملی: از 15 سالگی برای تیم ملی بازی می کردم

پورعلیگنجی با تاکید بر نظم و انضباط تیم ملی گفت: در این سال هایی که در فوتبال بودم با مربیان ملی و خارجی زیادی کار کرده ام. جدا از مسائل فنی، عاملی که باعث موفقیت یک تیم می شود نظم و اتحاد است. گرد هم آوردن یک تیم و ایجاد همدلی چیزی است که یک تیم برای موفقیت نیاز دارد و کلید موفقیت تیم های بزرگ جهان است. سرمربی تیم ملی این شخصیت را به خوبی نشان داده است که می تواند رفاقت و صمیمیت را در تیم ملی ایجاد کند به طوری که وقتی بازیکنی در یک جلسه تشکیل تیم ملی حاضر می شود به خوبی آن را درک می کند. خوشحالم که کی روش این احترام و همدلی را در تیم ملی ایجاد کرده است. این چیزی است که ما به آن نیاز داشتیم و همه چیز با این رویداد امکان پذیر است.
وی همچنین درباره عملکرد ایران مقابل اروگوئه و سنگال و امیدهایی که این دو بازی در بین اهالی فوتبال برای عملکرد شایسته تیم ملی در جام جهانی ایجاد کرد، بیان کرد: دو بازی بسیار خوب داشتیم. فوتبال ایران به این نوع بازی ها نیاز دارد. در حال حاضر بازیکنان بزرگی در تیم ملی داریم، اما بازی مقابل بازیکنان بزرگ جهان همچنان می تواند به تجربه تیم ملی بیفزاید. ما در گروه آسانی نیستیم و قطعا هر حریفی که در جام جهانی حضور دارد ویژگی های لازم برای حضور در چنین رویداد بزرگی را دارد اما قطعا دیدارهایی مثل اروگوئه و سنگال برای تیم ملی مفید است.
مدافع تیم ملی اضافه کرد: طبق برنامه کادر فنی تیم ملی مانند جام جهانی گذشته گام به گام برای حضور در مسابقات آماده می شویم. در جام جهانی قبلی اگر بدشانس نبودیم از گروه می گذشتیم. الان هم با وجود اینکه رقبای قدرتمندی داریم اما هر چیزی ممکن است. حضور در جام جهانی برای هر تیمی انگیزه زیادی ایجاد می کند. در غیر این صورت، ما در تیم ملی با توجه به رقبای خود انگیزه های بیشتری برای عملکرد خوب داریم.
پورعلی گنجی در پایان درباره انگیزه شخصی خود برای حضور در جام جهانی گفت: شاید کلیشه ای به نظر برسد اما حضور در جام جهانی آرزوی همه فوتبالیست های جهان است و نمی توان آن را کتمان کرد. به طور کلی، همه بازیکنان می خواهند در همه تورنمنت ها در تیم ملی کشور حضور داشته باشند، البته در جام جهانی هم صحبتی نمی شود. خدا به من توفیق داد که از 15 سالگی پیراهن تیم ملی را بپوشم و الان هم تمام تلاشم را می کنم تا برای تیم ملی مثمر ثمر باشم. در جام جهانی حتی اگر یک دقیقه تا بازی باقی مانده باشد، تمام تلاشم را می کنم تا مثل همه دیدارهای گذشته بهترین برای تیم ملی کشورم باشم.



مجله اخبار فوتبال داخلی