طبس تسلیم نشو: یک هشدار دیگر بارسلونا

خاویر تباس بار دیگر به باشگاه بارسلونا هشدار داد که تنها راه خرید بازیکن در تابستان سال آینده کاهش حقوق بازیکنان است.

طبس تسلیم نشو: یک هشدار دیگر بارسلونا

به گزارش “ورش سه”، بارسلونا تابستان امسال به لطف فروش برخی از دارایی های خود و فعال شدن چهار اهرم مالی، توانست بازیکنان جدید بخرد و قرارداد چند بازیکن را تمدید کند. بارسلونا بالاخره موفق شد نام تمامی خریدهای جدید خود در لالیگا را ثبت کند. ادوارد رومرو، معاون اقتصادی بارسلونا چند هفته پیش در یک کنفرانس مطبوعاتی توضیح داد که بدون اهرم های مالی، بارسا در فصل قبل 106 میلیون یورو و در فصل جاری 210 میلیون یورو ضرر می کرد. در فصل 2021-22، بارسا 1017 میلیون یورو درآمد و 856 میلیون یورو خرج کرد.


سرویس خبر شماره: 1849506
30 اکتبر 1401 در 06:18 ب.ظ
1.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

استفاده از اهرم مالی ممنوع است

خاویر تباس، رئیس لالیگا در این رابطه گفت“اگر بارسا نتواند از گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا خارج شود، درآمد آنها کاهش می یابد، اما آنها می توانند تا حدی این ضرر را با توقف پرداخت پاداش به بازیکنان خود پوشش دهند. با این حال، من هشدار می دهم که بارسلونا دیگر نمی تواند خرید کند. بازیکنان با فعال کردن اهرم های مالی در تابستان سال آینده بارسا باید از دستمزد بازیکنانش کسر کند و بودجه دستمزد این باشگاه نباید از 500 میلیون یورو بیشتر شود.در غیر این صورت بارسا برای خرید یکی باید تابستان آینده 4 بازیکن را بفروشد. “



مجله اخبار فوتبال خارجی

بارسا امیدوار بود با قدرت بیشتری به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند، اما پس از تساوی خانگی مقابل اینتر، یک قدم تا سقوط به لیگ اروپا فاصله دارد که به معنای از دست دادن درآمد زیادی است.