اعتراض مجیدی به کمک داور اول با تلفن همراه (تصویر)

اتفاق جالب این رویارویی در اواسط نیمه اول رخ داد. جایی که فرهاد مجیدی با موبایلش به سمت کمک داور اول رفت و از اعلام خطای پنالتی به سود تیمش توسط داور زمین تعجب کرد.

داور ابتدا به این صحنه توجهی نکرد اما پس از فراخوانی به کنار زمین توسط کمک داور ویدئویی، برای دقایقی صحنه برخورد را بررسی کرد و اگرچه به نظر می رسید برخوردی صورت گرفته است. بین 2 بازیکن، داور هیچ پنالتی برای خطا وجود نداشت.


سرویس خبر شماره: 1849744
نوامبر 01, 1401 در 8:40 ب.ظ
34.6 هزار |

24نقطه نظر

بعد از خطای ادعایی، پنالتی برای اتحاد الکبالا

فرهاد مجیدی در جریان بازی تیمش مقابل الوصل به طرز جالبی به داور مسابقه اعتراض کرد.

اعتراض مجیدی به کمک داور اول با تلفن همراه (تصویر)

ماجرا از این قرار است که در دقیقه 28 روی یک پاس عمقی الکساندر چیکالدائو رومانیایی کولبا توپ را در محوطه جریمه پس گرفت اما پس از برخورد با فریس خلیل مدافع الوصل روی زمین افتاد.

پس از آن فرهاد مجیدی صحنه برخورد آرام را با کمک داور اول با موبایل نشان داد و احساس کرد که باید پنالتی گرفته می شد که نشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نیمه اول دیدار تیم های الوصل و اتحاد کلبا با گل دقیقه 5 فابیو لیما به سود میزبان به پایان رسید و شاگردان مجیدی 45 دقیقه برای تساوی فرصت دارند. بازی

جالب اینجاست که مجیدی در زمان حضورش در استقلال و در بازی با آلومینیوم اراک این کار را انجام داده بود و برای اعتراض به تصمیم این بازیکن، موبایل خود را به صورت آنلاین به سیدعلی قاضی نشان داد.



مجله اخبار فوتبال داخلی