روز ورود بحث برانگیز: چالش ردبول و زوزه گرگ

اقدامات جیمی واردی مهاجم لسترسیتی در بازی آن تیم مقابل ولورهمپتون جنجالی شد. او در کنار زمین یک نوشیدنی انرژی زا نوشید و پس از گلزنی مقابل وولوز به هواداران خندید.

روز ورود بحث برانگیز: چالش ردبول و زوزه گرگ

دیدار لستر و ولورهمپتون در انگلیس یک دربی محسوب می شود که به دربی شرقی و میدلندز معروف است. به همین دلیل دیدار دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار است. این اولین بار نیست که جیمی واردی طرفداران وولوز را به سخره گرفته و عصبانی می کند.

واردی امروز حتی قبل از ورود به زمین بحث برانگیز بود. در حالی که مجوز ورود این مهاجم انگلیسی به زمین هنوز از سوی برندان راجرز صادر نشده است، او در حالی که نوشیدنی انرژی زا ردبول می خورد در لبه زمین دیده شد.

واردی در دروازه ولوز از تیموته کاستاند عبور کرد، سپس خود را از کنار جایگاه های هواداران رقیب عبور داد و با فریادهای خود شروع به تمسخر آنها کرد. او در حالی که دستانش روی دهانش بود بر سر ولورهمپتونی ها فریاد زد. ژستی که خشم هواداران این تیم را برانگیخت.


سرویس خبر شماره: 1849749
01 نوامبر 1401 در 09:11 ب.ظ |
7.4K |

4نقطه نظر

بازگشت قدرتمند مهاجم انگلیسی لستر

واردی که سال ها ماشین گلزنی لسترسیتی بود، در این فصل با روزهای اوج خود فاصله زیادی دارد و لستر بدون گل های او نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد. اما جیمی واردی در بازی امروز مقابل ولوز نشان داد که روزهای اوج او تمام نشده است. واردی پس از گذشت حدود یک ساعت در حالی وارد زمین شد که تیمش با نتیجه 2-0 مقابل میزبان قرار گرفت.

واردی فصل گذشته پس از گلزنی مقابل ولورهمپتون مانند امروز بیرون جایگاه آنها فریاد زد. ژستی که رسانه ها آن را «زوزه گرگ جیمی واردی» نامیدند. اما مهاجم تیم ملی انگلیس پس از پایان بازی گفت که در اوج این بازی چنین واکنشی نشان داده و نباید زیاد درباره حرکاتش صحبت کرد. واردی گفت: “این واکنش ها غریزی است. در اوج گرما اولین کاری که به ذهنت می رسد را انجام می دهی. خوشحالم که سه امتیاز را به دست آوردیم.” واردی امشب سه امتیاز دربی شرق و وست میدلندز را با تیمش به دست آورد و بار دیگر گرگ زوزه کشی را مقابل ولورهمپتون نشان داد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

گلی که جیمی واردی در آن مسابقه زد صدمین گل او پس از 30 سالگی بود. این مهاجم انگلیسی اولین بازیکن لیگ برتری است که به چنین رکوردی دست یافته است.

این تصمیم واکنش های بسیاری را در پی داشت. رسانه های انگلیسی ادعا می کنند: “لیگ برتر هرگز فردی مانند جیمی واردی را ندیده و نخواهد دید.”

در دقایق باقی مانده، واردی ابتدا به مدیسون برای گل سوم لستر کمک کرد و سپس گل چهارم لستر را به ثمر رساند. این اولین گل مهاجم انگلیسی در این فصل است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، برد 4-0 لستر مقابل ولورهمپتون که در زمین خانگی ولوز انجام شد، تحت الشعاع اقدامات عجیب جیمی واردی، مهاجم انگلیسی لستر قرار گرفت.