افزایش قدرت چشمگیر تمامی حریفان ایرانی در تورنمنت اردن!


سرویس خبر شماره: 1996108
30 ژانویه 1402 در 9:05 ب.ظ.
2.2 هزار |

0نقطه نظر

تیم ملی فوتبال ایران قبل از حضور در جام ملت های آسیا در یک تورنمنت شرکت کرد و در نهایت با اقتدار به مقام قهرمانی دست یافت.

افزایش قدرت چشمگیر تمامی حریفان ایرانی در تورنمنت اردن!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این چهارمین دوره مسابقات با حضور تیم های ایران، قطر، عراق و اردن در امان پایتخت اردن برگزار شد و در پایان تیم ملی با هدایت امیر قلانوی عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کرد. . .
در اولین دیدار این دوره از مسابقات قلانوی و شاگردان موفق شدند با نتیجه 3 بر یک مقابل اردن میزبان مسابقات به برتری برسند و پس از شکست قطر در ضربات پنالتی عراق و راهیابی به فینال، تیم ملی با نتیجه یک بر صفر میزبان جام ملت های 2023 را شکست داد. 4 بر 0 پیشروی می کند تا با اقتدار قهرمان این مسابقات شود.

1981123

اما جالب اینجاست که در همان زمان انتقادات زیادی به حضور تیم ملی در این تورنمنت وجود داشت و پس از اینکه تیم ملی در اولین بازی اردن را با نتیجه 3-1 شکست داد، موج انتقادها از عملکرد تیم ملی صورتی ها به راه افتاد!
حالا با عملکرد اردن در این رقابت ها شاید این انتقادات بی ربط و غیرمنطقی به نظر برسد چرا که آنها در اولین دیدار توانستند مالزی را 4 بر صفر شکست دهند و ساعاتی پیش به تساوی 2 مقابل کره جنوبی به عنوان یکی از مدعیان اصلی پیروزی دست یافتند. . لیوان به ساعت 2 رسیدند.
عراق دیگر تیم حاضر در این مسابقات بود که در جام حذفی شگفتی ساز بود و توانست با کسب دو پیروزی متوالی مقابل ویتنام و ژاپن صعود خود را به مرحله بعد قطعی کند و حالا حتی آنها هم آرزوی قهرمانی در دومین دوره مسابقات قهرمانی ملت ها را دارند. کات و من می خواهم خاطرات در سال 2007 زنده شوند.

1981125

از سوی دیگر قطر که در فینال تورنمنت اردن با نتیجه 4 بر صفر مغلوب ایران شده بود و به اخراج کی روش منجر شد، توانست به عنوان میزبان این تورنمنت رفتار بسیار خوبی داشته باشد و با دو پیروزی. او به دور بعد صعود کرد، ثبت نام کرد و امیدوار است عنوان قهرمانی را تکرار کند.
شاید نگاه منتقدان به حضور تیم ملی در تورنمنت 4 نفره اردن و افت سطح و کیفیت آن و انتقاد بیشتر از عملکرد شاگردان قلانوی مقابل تیم ملی اردن را بتوان با وضعیت ملی پوشان مقایسه کرد. تیم این روزها پس از پیروزی مقابل هنگ کنگ و صعود به عنوان سوم تیمی از مرحله بعد. شاید بهتر باشد از منتقدانی که هنوز هستند فاصله بگیریم و بگذاریم تیم ملی در این جام که مدعیان زیادی دارد کمی نفس بکشد.

مجله اخبار فوتبال داخلی