سیاوش در برابر شکل گیری احساسات تلخ (عکس)


سرویس خبر شماره: 1996114
30 ژانویه 1402 در 9:29 ب.ظ.
20.4K |

4نقطه نظر

سیاوش یزدانی قصد ندارد دومین دوره حضورش در سپاهان را با خاطره ای تلخ به پایان برساند.

سیاوش در برابر شکل گیری احساسات تلخ (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نیم فصل اول لیگ برتر که به پایان رسید، نام سیاوش یزدانی توسط منوچهر نیکفر، مدیرعامل این باشگاه در لیست مازاد مورایس اعلام شد، اما به نظر می رسد بیایید ببینیم. تغییرات در این لیست
سپاهان در نیم فصل اول شرایط خوبی در قلب خط دفاعی نداشت که بخشی از آن به خاطر عملکرد نیلسون جونیور برزیلی بود که اردوی طلای پوشان را در نیمه راه ترک کرد و بخشی دیگر به دلیل مصدومیت های پیاپی سیاوش یزدانی. ، که به دلیل مصدومیت قادر به بازی نبود تا به تیم کمک کند زیرا مورایس روی او حساب کرده بود.
امروز اما شرایط تغییر کرده و به نظر می رسد سیاوش با استراحتی که دریافت کرده توانسته از مصدومیت خود خلاص شود و امروز یکی از بازیکنان فعال تمرینات سپاهان است.

1981134

در قلب خط دفاعی، مورایس احتمالا یک بازیکن خارجی به خدمت خواهد گرفت اما به نظر می رسد سرمربی پرتغالی سپاهان موضع خود را در قبال سیاوش یزدانی تغییر داده است و با وجود اینکه در لیست فروش قرار داشت، در تمرینات حضور دارد تا بتواند همکاری خود را ادامه دهد که اصلا کم ندارد با اصفهانی های روکش طلا.
سیاوش یزدانی در ابتدای لیگ هفدهم به عنوان یکی از بازیکنان شاخص پیکان به سپاهان پیوست و طی دو فصل حضور در این تیم توانست خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان این تیم معرفی کند و راهی استقلال شد. او نمی خواهد بازگشتش به سپاهان پایان تلخی داشته باشد و هر کاری کرده تا همچنان شانس حضور در اردوی سپاهان را داشته باشد.

مجله اخبار فوتبال داخلی