اگر در ورزشگاه بودم سبیل هواداران سپاهان را می تراشیدم/دیگر طرفدار سرمربی پرسپولیس نیستم.



مرتضی فنونی زاده درباره تساوی پرسپولیس و سپاهان در بیست و پنجم لیگ برتر گفت: بازی جذابی نبود و بیشتر از دیدار دو تیم از حضور هواداران لذت بردم. سبک اسمار جوابگو نیست و باید تا پایان فصل خودش را ثابت کند.

وی افزود: زمانی که اسمار به عنوان سرمربی سرخ پوشان انتخاب شد از او حمایت کردم و فکر می کردم می تواند با ایده های برزیلی خود پرسپولیس را جلو ببرد اما اشتباه کردم. به نظرم او باید تا پایان فصل در پرسپولیس بماند و برای فصل بعد با او مخالفم. اسمار تاکتیک های کی روش را دارد و همیشه روی دفاع متمرکز است که خیلی بد است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ترابی، ارونوف و کریم بازیکنان خوب پرسپولیس هستند و در فاز هجومی کمک زیادی به تیم می کنند و از حضور آنها در تیم پرسپولیس خوشحالم. عثار باید این تعویض های بی دقت را کنار بگذارد، تعویض های به موقع انجام دهد و برای پیشرفت تیم تصمیم بگیرد. بازی های آسانی در لیگ نداریم و باید برنامه ریزی خوبی داشته باشیم.

فنونی زاده درباره اتفاقات و اتفاقات رخ داده در سکوها ادامه داد: اگر در ورزشگاه بودم سبیل این هوادار قدیمی را می تراشیدم. توهین به زنان فرهنگ خوبی نیست و کار زشتی است و در مجامع بین المللی به فرهنگ ما آسیب وارد می کند. ما به دنبال فوتبال مدرن هستیم و این اتفاقات ما را عقب می اندازد. امیدوارم سازمان لیگ و کمیته انضباطی تصمیمات بهتری بگیرند و سپاهان را حداقل برای چند مسابقه از حضور هوادارانش محروم کنند.

وی در پایان تاکید کرد: بازی با نساجی برای ما بسیار مهم است و باید آنها را جدی بگیریم. نساجی گربه سیاه تیمی از شهر پرسپولیس است و بازی مقابل آنها در قائم شهر بسیار سخت خواهد بود. امیدوارم با ارائه یک بازی خوب و تعویض های موثر، تیمی هجومی به میدان برسانیم و در این دیدار مهم پیروز شویم. ما 5 بازی تعیین کننده داریم و هر لحظه احتمال لغزش استقلال وجود دارد و این بار باید از برتری بیشتر استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: واکنش نکونام به جنجال پیرمرد سپاهانی/کسی نمی تواند به من بگوید باید بیام



سرویس داخلی اخبار فوتبال