انقلاب در اولدترافورد؛ شش بازیکن در راه خروج

لیست احتمالی اعلام شده از سوی این روزنامه انگلیسی شامل بازیکنانی چون پل پوگبا، جسی لینگارد، ادینسون کاوانی، خوان ماتا، تاهیت چونگ و لی گرانت می شود.
این روزنامه همچنین گزارش داد که آنتونی مارسیال، دونی فن دی بک، دین هندرسون، فیل جونز و اریک بای نیز در حال بررسی ترک یونایتد در پایان فصل هستند. با این حال، این 6 بازیکن باید تا آخرین روزهای نقل و انتقالات زمستانی صبر کنند زیرا یونایتد در صورت عدم موفقیت در جذب جانشین حاضر به فروش آنها نخواهد بود.
گفته می شود که سران یونایتد در حال تلاش برای جذب افرادی مانند هری کین و دکلن رایس در تابستان آینده هستند تا تون هوچ را جذب کنند. مربی همچنین لیست بازیکنان مورد نظر خود را در اختیار آنها قرار داده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

منچستریونایتد قصد دارد در پایان فصل تغییرات بزرگی در این تیم ایجاد کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، برکناری اوله گونار سولشر از مدیریت منچستریونایتد و حضور رالف رنگنیک نتوانست کمکی به بهبود وضعیت اسفبار این تیم در ماه های اخیر کند.
آنها اکنون با قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده قصد دارند تا به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنند و سران باشگاه قصد دارند در پایان فصل تغییرات اساسی در ترکیب خود ایجاد کنند.
در روزهای اخیر بسیاری از رسانه ها گزارش دادند که قرارداد شیاطین سرخ با اریک تون هوخ، سرمربی فعلی آژاکس نهایی شده و سرمربی هلندی فصل آینده در اولدترافورد خواهد نشست.
اما حضور این مدیر با جدایی چند تن از بازیکنان بزرگ این تیم همراه خواهد بود و دیلی میرر مدعی شده که سران این باشگاه پیش از این به آنها اطلاع داده اند که می توانند در پایان فصل از این تیم جدا شوند.


سرویس خبر شماره: 1818617 |
19 فروردين 1401 ساعت 13:33 |
3,068 امتیاز خبر|

0نظرات