حمله حمله به شکوفه. این ارتش وحشتناک (آمار)


سرویس خبر شماره: 1818622 |
19 جولای 1401 14:07 |
12010 امتیاز خبر|

11نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم سپاهان در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا 2022 با نتیجه 3 بر یک پاختاکور ازبکستان را شکست داد و صدرنشین گروه چهارم شد.

برخلاف برتری سپاهان، این تیم ازبکستانی بود که گل اول را به ثمر رساند، اما شاگردان نویدکیا که برنامه های هجومی مختلفی برای بازی داشتند، در نیمه دوم سه بار به گل رسیدند و یک کامبک در آب نبات به ثمر رساندند.

سپاهان کاملا مصمم بود و شایسته پیروزی مقابل قهرمان ازبکستان بود. آمار ارائه شده گواه این موضوع است و نشان می دهد که زردپوشان تا چه حد از حریف خود جلو افتاده اند. داشتن ستاره های تهاجمی مانند مقانلو، شهباززاده، رفیعی، احمدزاده و …. فقط یک طرف ماجراست و استفاده بهینه از توانایی های آنها روی دیگر ماجراست که محرم با اجرای شب گذشته هنر خود را نشان داد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

شاگردان محرم سه برابر بیشتر به سمت دروازه شلیک کردند (سپاهان: 18 شوت، پاختاکور: 6 شوت). در شرایطی که تیم حریف تنها یک شوت در چارچوب داشت و همان به گل تبدیل شد، سپاهان 5 شوت به سمت دروازه داشت که سه شوت به ثمر رسید و دو شوت دیگر برای گلزنی فاصله چندانی نداشت.

شاگردان نویدکیا در شبی که کاملاً از کنترل خارج شده بودند با نتیجه 3 بر یک پیروز شدند.

بازی های بعدی سپاهان برابر التعاون و الدحیل خواهد بود و باید دید این تیم می تواند چنین بازی هجومی انجام دهد که مقابل دو حریف دیگر خود به نتیجه برسد یا خیر. قطعا اگر زردپوشان هم تیمی شب گذشته باشند و مانند تیم های باکیفیت اروپایی بیش از تعداد انگشتان هر دو دست خلق کنند، چنین اتفاقی دور از انتظار نخواهد بود.