اورونوف توجه پرسپولیس را به فیفادی جلب کرد


سرویس خبر شماره: 2016472
4 مه 1403 در 8:03 ق.ظ.
5.3K امتیاز خبر|

5نقطه نظر

اسمار ویرا می گوید در بازی ایران و ازبکستان به اوستون اورونوف علاقه مند شده است.

اورونوف توجه پرسپولیس را به فیفادی جلب کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرمربی برزیلی پرسپولیس درباره شانس این تیم برای قهرمانی با بازیکنان جدید گفت: مسابقات سختی داریم. با نزدیک شدن به پایان لیگ ایران، جزئیات مسابقات تغییر می کند. ما بازی به بازی فکر می کنیم. بازی بعدی که باید به آن فکر کنیم آلومینیوم است و بعد از آن به بازی قهرمانی خواهیم رفت. وقتی به مسابقات نیم فصل برگشتیم، می دانستیم که عیسی جواب می دهد، چون او در پرسپولیس بازی می کرد و جو تیم و من را می شناخت، اما عبدالکریم و اوستون به سرعت با تیم سازگار شدند.

وی با اشاره به عملکرد درخشان اوستون اورونوف در نیم فصل دوم برای پرسپولیس گفت: بازی دوستانه ایران و ازبکستان با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید و این بازیکن در این دیدار توجه من را به خود جلب کرد. وقتی دیدیم امکان جذب او وجود دارد، سریع این کار را انجام دادیم.

اسمار همچنین با اشاره به عدم تمایل اورونوف گفت: کلامی انگلیسی صحبت می کند و با گئورگی و وحدت که تقریباً زبان یکدیگر را می فهمند صحبت می کند. او فقط باید با توپ صحبت نکند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به اورونوف گفته زیاد دریبل نکن؟ گفت: ما ایده خودمان را از بازی داریم و تقریباً همه بازیکنان آن را می دانند. بازیکنان می دانند که تا زمانی که به تیم آسیب نرسانند آزادی عمل دارند.

مجله اخبار فوتبال داخلی