اینتر قهرمان شد چون یک تیم بود!


سرویس خبر شماره: 2016482
4 اردیبهشت 1403 ساعت 08:00
1.2K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

اینزاگی و شاگردانش شایسته ستاره دوم هستند.

اینزاگی پس از سال ها تلاش موفق شد به عنوان سرمربی قهرمان سری آ ایتالیا شود و این کار را با تیمی بسیار خاص انجام داد.

اینتر قهرمان شد چون یک تیم بود!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اینترمیلان توانست قهرمانی خود را قطعی کند و این قهرمانی که به گفته بسیاری از کارشناسان از قبل مشخص شده بود، حاصل فرم عالی مدیریت و بازیکنان بود و نمی توان این دو عنصر را برای قهرمانی نادیده گرفت. بیستمین اسکودتو را گرفت.

آچربی، مرد خستگی ناپذیر اینتر، کالهان اوغلو، خلاق، باستونی، همیشه آماده، یان سامر، فراتسی آشیق و نام های دیگر که هر کدام در پازل تاکتیکی سیمونه اینزاگی در فصل 2023/24 خوش درخشیدند تا سرانجام کاپیتان لائوتارو با نیکولو بارلا مسئولیت آن را بر عهده گرفت. برای بالا بردن اسکودتو در پایان فصل.

2014013

سیمونه اینزاگی علیرغم عنوان نایب قهرمان اروپا و سال های درخشانش با لاتزیو، هرگز مورد تمجید رسانه ها قرار نگرفت و ناکامی او در کسب عنوان قهرمانی ایتالیا همواره به عنوان یک ضعف در دوران مربیگری اش تلقی می شد. مردی که دو بار با لاتزیو قهرمان شد، اما شیوع غیرقابل پیش بینی ویروس کرونا همه معادلات را به هم زد و این حسرت را در دلش جا گذاشت. او به سرعت سبک بازی خود را در اینتر پیاده کرد، اما بدشانسی نراتزوری با اشتباهات مرگبار هاندانوویچ بار دیگر به قیمت اسکودتو تمام شد.

2014003

از این پس ستاره دوم روی پیراهن آبی و مشکی پوشان نوشته می شود تا در این زمینه از هموطن سرخ پوشان پیشی بگیرد و در بهترین شرایط یکساله هواداران میلان یادشان باشد کتیبه های اشاره به ستاره دوم را سر دهند. پیراهن آنها

اینتر نمی تواند چیزی را برای مرور این قهرمانی نادیده بگیرد و اگر روزی نسل های آینده به فصل 2023/24 برگردند باید بدانند که اینتر به عنوان یک تیم قهرمان شده است و تنها نگاهی به عملکرد فردی بازیکنان این تیم نادیده می گیرد. ماهیت فوتبالی که اینزاگی بازی کرد. در سری A تکامل می یابد و این تجهیزات بدون هیچ یک از اجزای آن می تواند با مشکل مواجه شود!

مجله اخبار فوتبال خارجی