اورونوف در برابر خاطرات تلخ دو هموطن سابق!


سرویس خبر شماره: 2000838
20 فوریه 1402 ساعت 9:00 ق.ظ.
1.3 هزار |

0نقطه نظر

سومین ازبکستان تاریخ پرسپولیس

اوستون اورونوف سومین ازبک تاریخ باشگاه پرسپولیس شد.

اورونوف در برابر خاطرات تلخ دو هموطن سابق!

به گزارش “گرزش سه”، دومین خرید خارجی پرسپولیس در پنجره زمستانی اوستون اورونوف، هافبک تیم ملی ازبکستان و باشگاه نوبهار بود که تا چند روز پیش به عنوان یکی از گزینه های اصلی باشگاه استقلال مطرح بود. اما در نهایت توسط پرسپولیس ربوده شد.

این هافبک جوان 23 ساله سومین بازیکن ازبکستانی تاریخ پرسپولیس است و می خواهد خاطرات کمتر خوب دو هموطن سابق را از ذهن قرمزها پاک کند. به همین دلیل به عملکرد دو ازبک سابق قرمزها نگاه کردیم.

1. الکساندر لوبانوف، معمولی تر از آنچه تصور می کردیم!
اولین بازیکن ازبکستانی که در پرسپولیس به میدان رفت الکساندر لوبانوف دروازه بان پاختاکور بود که در اواسط فصل پانزدهم قهرمانی به جمع برونکو اضافه شد.

1988718

لوبانوف برخلاف آنچه گفته شد، گارد شش امتیازی نبود و پس از چند بازی و عملکرد نه چندان خوب، ذخیره سوشا جایگاهی در پرسپولیس شد. سرانجام پس از اشتباهات سوشا در روز شکست پرسپولیس مقابل نفت تهران، برونکو تصمیم گرفت در هفته های اخیر از لوبانف در دروازه تیمش استفاده کند.

اما حضور او نتوانست مانع از قهرمانی استقلال خوزستان شود و در نهایت با انجام تنها 8 بازی از پرسپولیس جدا شد. این سنگربن 38 ساله این روزها آخرین روزهای فوتبال خود را در باشگاهی عادی کشورش سپری می کند.

2. شیرزد تامیروف، مهاجمی که از فریم قهر کرده بود!

1703452

یکی از بدترین خارجی های پرسپولیس در سال های اخیر بی شک شیرزد تمیروفی بود که در این تیم هزار امید و آرزو جذب شد. مهاجمی که در نیم فصل لیگ بیست و یکم به عنوان بازیکن ملی به جمع سرخ پوشان اضافه شد اما با وجود موقعیت های زیاد و موقعیت یابی در اکثر مسابقات هرگز خود را بازیکن خوبی نشان نداد تا مانند لوبانف. حضور او در پرسپولیس خیلی زود بسته شد.

تامیروف 11 بازی برای پرسپولیس انجام داد و در پایان فصل با زدن تنها یک گل از این تیم جدا شد.

تامیروف برای لیگ بیست و دوم به پیکان پیوست اما در گروه خودروسازی عملکرد خوبی نداشت و با به ثمر رساندن تنها 1 گل در 25 بازی پیکان را ترک کرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی