فقط تبدیل شدن به یک افسانه واقعی مرا راضی می کند!


سرویس خبر شماره: 2000826
29 بهمن 1402 ساعت 08:51 |
4.4K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

آندریک:

آندریچ خرید جدید رئال مادرید اعلام کرد که آرزوی او اسطوره شدن در این تیم است.

فقط تبدیل شدن به یک افسانه واقعی مرا راضی می کند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ایده پیوستن آندریک به رئال مادرید در سال 2024 هم اکنون همه هواداران این تیم را به وجد آورده است. این فوتبالیست جوان از زمانی که وارد سطح بزرگسالان فوتبال برزیل شد همه را شگفت زده کرد و هواداران منتظرند تا او را به بخشی از تاریخ برزیل و رئال ببینند. او در گفت و گو با سایت برزیلی ‘پلیزر’ از رویاهای خود در رئال مادرید صحبت کرد.

دوست داری چه شماره ای در رئال مادرید بپوشی؟
“شماره مورد علاقه من 77 است. من همیشه از این عدد در بازی های ویدئویی هنگام بازی NBA و FIFA استفاده می کنم. رونالدو 7 می پوشد و من همچنین از لوکا دانچیچ که شماره 77 را می پوشد، دوست دارم.
البته الان در پالمیراس شماره 9 هستم، موقعیت من در واقع شماره 9 است، خط اول حمله. من قبلاً 11، 10، 7 پوشیده بودم، اما اعداد واقعاً برای من مهم نیستند. اما واضح است که شماره 9 مادرید یک مسئولیت بزرگ و همچنین یک افتخار بزرگ است.”

بزرگترین آرزوی شما در مادرید چیست؟
“من می خواهم یک اسطوره باشم. این به تنهایی مرا خوشحال می کند.”

آیا در این فصل بازی های رئال مادرید را تماشا می کنید؟
“البته! اما گاهی اوقات حتی به توپ نگاه نمی کنم. من بیشتر به بازیکنان، فضاها و نحوه قرارگیری آنها توجه می کنم. جود بلینگهام مرا بسیار تحت تاثیر قرار داد. او هرگز از دویدن دست نمی کشد. برای من مفتخر است که من می خواهم با این بازیکنان بازی کنم و از فوتبالم لذت ببرم.”

مجله اخبار فوتبال خارجی