اوزونیدیس: مردم به این بازی اعتراض نکنند!


سرویس خبر شماره: 2019353
16 مه 1403 در 11:53 ب.ظ.
1.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ما امسال یک تیم تشکیل دادیم.

مارینوس اوزونیویس از عملکرد بازیکنانش در دیدار مقابل شمس آذر دفاع کرد.

    اوزونیدیس: مردم به این بازی اعتراض نکنند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مارینوس اوزونیدیس، سرمربی تیم گل گهر در نشست خبری پس از دیدار گل گهر و شمس آذر حاضر شد. اوزونیدیس در ابتدا گفت: در چنین مسابقاتی که شما برنده نمی شوید اما تمام توان خود را در زمین می گذارید، نمی دانم برای بردن مسابقه باید چه کار کنیم. نیمه اول ایده آل نبود و مقابل تیمی فعال و فعال بازی کردیم. در نیمه اول 3-4 موقعیت خوب داشتیم.

او ادامه داد: در نیمه دوم فکر می کنم یکی از بهترین نیمه هایی بود که بازی کردیم. در مواجهه با چنین تیمی وقتی به حریف فرصت نمی دهیم و 3-4 موقعیت را از دست می دهیم، به بازیکنانم چه بگویم. آنها در این مسابقه تمام تلاش خود را کردند. آنها خیلی متمرکز بودند و موقعیت‌های گلزنی ایجاد کردند، اما گل نخوردند. من به عنوان مربی ترجیح می دهم در صورت باخت یا حتی تساوی، این نوع عملکرد را از بازیکنانم ببینم. باید بدانید که ما یک مهاجم جوان داریم که 7-8 گل زده است.

2010095

سرمربی گل گهر سیرجان افزود: من همیشه می گفتم 2 راه برای تیم سازی وجود دارد، یکی خرید تیم آماده و دیگری ساختن تیم و تصمیم گرفتیم تیم بسازیم. در چنین شرایطی یک روز بالا و یک روز پایین اما بعد از چنین عملکردی به بازیکنانم تبریک می گویم. طبیعتا اگر گل می زدیم خیلی بهتر بود اما نشد و در آخرین دقیقه هم به تیرک دروازه زدیم. بارها گفته ام که وقتی در بین 3-4 تیم برتر نیستی، پنجم یا ششم شدن برای من فرقی نمی کند، مهم نحوه بازی کردن است و در این سبک بازیکنان به مرور زمان پیشرفت می کنند. . به عنوان سرمربی باید از بازیکنانم تشکر کنم، آنها به سبکی که ما می خواستیم عمل کردند، دویدند و جنگیدند.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار که گل گهر 6 هفته است گل نزده و امشب هواداران علیه این تیم شعار دادند و نتیجه مهم است، گفت: بله، نتیجه مهم است، اما من گفتم ببینید چطور گل نزدیم. به عنوان یک روزنامه نگار و حامی طبیعی است که نتیجه را می بینید، اما از دیدگاه من می بینم که تفاوت زیادی وجود دارد.

سرمربی گل گهر در این خصوص افزود: اگر بازی با پیکان یا استقلال خوزستان یا بازی امروز را به خاطر داشته باشید، بدشانس بودیم. من از شما می خواهم که اینطور به ماجرا نگاه نکنید زیرا اگر اینطور به مسابقات نگاه کنید، ما همانطور که می خواستیم شکست خواهیم خورد. ترجیح می دهم او همان سبک تیم را ارائه دهد و الان مثلاً در یک مسابقه شانس با ما یار است و برنده می شویم اما لیاقت بردن را نداریم.

1907431

اوزونیدیس در پاسخ به خبرنگاری که گفته بود 4 سال است که نتیجه نگرفتیم و همه مربیان می گویند تیم در حال پیشرفت است، پاسخ داد. تفاوت امسال با سال های قبل این است که در حال تیم سازی هستیم. ما بازیکن آماده نمی خریم. من در مورد سال های گذشته صحبت نمی کنم زیرا هر کسی یک سبک دارد، اما امسال می خواستیم یک سبک ایجاد کنیم. آیا تا به حال دیده اید که تیمی در کل فصل با یک مهاجم 20 ساله بازی کند؟ یا باید مقابل دفاع 20-21 کل لیگ بازی کنی؟ جواب بدید!

سرمربی گل گهر ادامه داد:وقتی اول نیستید، درگیر تیم برتر یا پایین تر بودن نشوید. ببین، من فوتبال بازی کردن را دوست ندارم، ما داریم تیم می سازیم. امروز باید به بازیکنان تبریک بگوییم زیرا آنها تمام تلاش خود را کردند و خیلی خوب بودند، با وجود اینکه می دانیم نقاط ضعفی داریم. ترکیب ما از نیم فصل اول را با نیم فصل دوم مقایسه کنید. تماشاگران باید امروز از بازیکنان حمایت کنند نه اعتراض. وقتی بازیکنی 100 درصد قدرتش را در زمین نمی دهد باید اعتراض کنند اما می بینید بازیکنان تمام تلاش خود را می کنند، باید از این تیم حمایت کرد. این سبک باعث رونق باشگاه می شود. همه باید با هم باشیم ما نمی خواهیم هر بار که برنده می شویم، هوادار با ما باشد.

سرمربی گل گهر در پاسخ به اینکه چرا بین دو نیمه لباس تیم عوض شد، گفت: چون مشکل داشتند. طبیعتا تیم میهمان باید 2 دست لباس داشته باشد. ما نمی توانستیم به تیم میهمان اجازه دهیم با آن لباس وارد زمین شود، اما چنین شخصیتی نداریم و برای احترام به هواداران، دوربین و شبیه بودن لباس ها لباس ها را عوض کردیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی