رم 1-1 یووه: شاید ده روسی سهمیه نگیرد!


سرویس خبر شماره: 2019358
17 مه 1403 در 00:21
1.4K |

4نقطه نظر

رم و یوونتوس در هفته سی و پنجم سری آ به تساوی 1-1 رضایت دادند.

رم 1-1 یووه: شاید ده روسی سهمیه نگیرد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در دیدار فینال سری آ امشب رم میزبان یوونتوس بود. شاگردان دنیله دروسی که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تلاش می کردند، ابتدا مقابل یووه پیش افتادند، اما گلیسون برمر در نیمه اول بازی را به تساوی کشاند. این نتیجه تا پایان ادامه داشت و دو تیم نتوانستند تغییری ایجاد کنند.

میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و از همان دقایق ابتدایی موقعیت های گلزنی خوبی ایجاد کرد اما با دفاع خوب بازیکنان یوونتوس این حملات بی نتیجه ماند تا اینکه در دقیقه 15 ضربه کریستانته توسط گاتی مهار شد اما توپ به سمت لوکاکو افتاد. پا و او دروازه را باز می کند. هدف.

2018688

در ادامه هر دو تیم موفق به ایجاد حمله نشدند و بازی عمدتاً در میانه میدان انجام شد. یوونتوس پس از چند حمله 50 بر 50 سرانجام نتیجه را به تساوی کشاند. در دقیقه 31 ارسال کیه زا روی دروازه با ضربه سر برمر به دروازه چسبید.

2018689

او در نیمه اول بازی به فرم قبلی خود بازگشت و موقعیت چندان جدی ایجاد نکرد.

در دقیقه 47 ضربه خطرناک کیه زا از لبه محوطه جریمه به تیر دروازه برخورد کرد و مهار شد.

بعد از این موقعیت بازی دوباره آرام شد و تنها در دقیقه 67 شاهد یک موقعیت جدی بودیم که ضربه خطرناک پلگرینی با دخالت برمر به بیرون رفت.

حدود 10 دقیقه بعد لوکاتلی در موقعیتی عالی شوت زد اما اوسویلار با واکنشی عالی مانع از گل شدن توپ شد.

در دقایق پایانی دو تیم رم و یووه تلاش کردند تا گل پیروزی را به ثمر برسانند اما به دلیل دفاع خوب دو تیم موقعیت جدی ایجاد نشد و این دیدار با تساوی به پایان رسید.

با تساوی امشب رم 60 امتیازی شد و در رده پنجم باقی ماند و یوونتوس با 66 امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

مجله اخبار فوتبال خارجی