اولین واکنش موریس به توهین هوادار سپاهان



خوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال خوزستان گفت: بازی فردا بسیار حساس است، مقابل تیمی که برای بقا در لیگ برتر تلاش می کند تلاش و انگیزه خود را مضاعف خواهد کرد. و اگر می‌خواهیم برنده شویم، باید تلاش بیشتری کنیم

وی در ادامه عنوان کرد: برای مسابقه آماده ایم، نمی خواهم پیش بینی کنم، به آینده فکر می کنم و سعی می کنم مثبت فکر کنم تا آینده بهتری داشته باشیم. من به آینده فکر می کنم، اما دوست دارم در لحظه باشم و امروز بهتر از دیروز است، آدمی نیستم که برنامه 10 ساله داشته باشم، اما آینده را برای همه خوب می بینم، مثل بهشت.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: ما برای مسابقه آماده شده ایم و ذهنیت بازیکنان آماده است، هر مسابقه و هر حریفی متفاوت است و هر تیمی کیفیت و قدرت خودش را دارد، مسابقات اصلا آسان نیست و ما باید به حریف احترام گذاشت

وی یادآور شد: ما هم به ویژگی های خودمان اعتقاد داریم، اما مواردی مثل نفت آبادان پیش می آید، باید بپذیریم و جلو برویم، باید پاسخگو باشیم. در مقطعی از این فصل، اتفاقات غیرعادی رخ داد و نتایج بسیار نزدیک بود. استقلال خوزستان به دلایل مختلف یکی از تیم های خوب است، گاهی اوقات نمی توانستیم کنترل کنیم و اگر از بازی با نساجی یا آلومینیوم صحبت کنیم، می بینیم که لیگ آسان نیست.

موریس همچنین در خصوص اتفاقات ورزشگاه آزادی گفت: هر نوع توهین به زن و مرد مغایر با ارزش های انسانی است. باید همدیگر را درک کنیم، دوستی بالاترین ارزش انسانیت است و توهین در هیچ جای دنیا پذیرفته نیست.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان گفت: چیزی که در ایران برای من بسیار جالب بود و مورد تحسین من است این است که در ایران به جنبه های اخلاقی خاصی حساس هستند. به هر حال بچه هایی هستند که عاشق فوتبال هستند و می بینند که وقتی یک مسابقه فوتبال پخش می کنیم نشان دهنده تحصیلات مردم شهر، منطقه و کشور است، اما در برخی موارد مردم سطح تحصیلات نشان داده شده را دوست ندارند. و این موارد به دور از اخلاق است.

بیشتر بخوانید: مرد بداخلاق مودب شد، مشکلات زنان بیشتر شد/چرا باید توهین را «توهین شده» برگرداند؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال