فرصت محدود پرسپولیس برای تمدید قرارداد اتوماتیک با 3 ستاره



با نزدیک شدن به پایان فصل، اخبار نقل و انتقالات زیادی در خصوص تیم های مختلف به ویژه تیم های سطح بالا در حال انتشار است. موضوع تمدید قرارداد ستاره های پرسپولیس و استقلال در هفته های اخیر به یکی از سوژه های داغ محافل فوتبال تبدیل شده است اما هنوز در نقل و انتقالات به صورت رسمی منعقد نشده است. هرچند برخی از تیم‌ها در این مدت مذاکرات غیررسمی با بازیکنان مورد نظر داشتند، اما مذاکرات نهایی را به پایان فصل و پس از پایان مسابقات لیگ برتر موکول کردند. پرسپولیس که در حال حاضر یک امتیاز کمتر از استقلال دارد، یکی از تیم هایی است که تابستان امسال در نقل و انتقالات بسیار فعال خواهد بود.

بیش از 10 بازیکن از این تیم در پایان این فصل بازیکن آزاد می شوند و برخی از این بازیکنان ستاره های مهم و تاثیرگذاری هستند. طبق قوانین نقل و انتقالات فدراسیون فوتبال، باشگاه هایی که با بازیکنان خود قرارداد یک ساله امضا کرده اند، می توانند با ارسال نامه ای به خود بازیکن یا وکیلش، قرارداد آن بازیکن را تا قبل از 30 می تمدید کنند.

با وجود اینکه مشخص نیست همین قوانین برای فصل آینده نیز اجرا می شود، اما 3 بازیکن پرسپولیس به نام های گلسیانی، صادقی و سرلک مشمول این قانون هستند و باشگاه پرسپولیس 2 هفته فرصت دارد تا قرارداد این بازیکنان را به صورت خودکار تمدید کند. در صورت تمدید قرارداد با این بازیکنان، باشگاه پرسپولیس موظف است 25 درصد به مبلغ قرارداد فصل قبل این بازیکنان اضافه کند. با وجود این قانون بعید است باشگاه ها بدون رضایت بازیکنان قرارداد را تمدید کنند و در صورت تمدید با رضایت طرفین خواهد بود.

بیشتر بخوانید: عجب سرمربی برزیلی پرسپولیس دیگر محبوبیتی ندارد!



سرویس داخلی اخبار فوتبال