این آرژانتینی برای رونالدو از مسی خطرناکتر است!

پس از این شکست، الهلال به جام باشگاه های جهان راه یافت و برخی از منتقدان دیاز منتظر تکرار سرنوشت ژاردیم برای این سرمربی بودند، اما الهلال با انجام بازی های فوق العاده، جواز حضور در فینال را کسب کرد و حتی به رئال هم گل زد. مادریدی ها 3 بار باز شدند نتایج این تیم کاملا قابل احترام بود و لیدرها تصمیم به تغییر روی نیمکت تیمشان قبل از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نداشتند.


سرویس خبر شماره: 1872688
8 مارس 1401 ساعت 03:00
2.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

رامون دیاز از ناکامی مقابل استقلال تا بازگشت باشکوه

رامون دیاز که پیش از این پس از باخت به استقلال از هدایت الهلال اخراج شده بود، حالا این تیم را به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسانده است.

این آرژانتینی برای رونالدو از مسی خطرناکتر است!

اما روزهای آخر و نتایج درخشان الهلال جان تازه ای به دیاز داد. تیم او یکشنبه شب ابتدا شباب الاهلی را شکست داد، سپس از سد فولاد گذشت و با 7 گل الدیل را در هم کوبید. الهلال در یک شب فراموش نشدنی و با نمایشی باورنکردنی سران لیگ قطر را متواضع کرد و برای دومین سال متوالی راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد و حالا باید منتظر دیدارهای برگشت فینال این مسابقات

1806199

رامون دیاز که در فوریه 2018 با شکست یک بر صفر مقابل استقلال و حذف تیمش از مرحله گروهی لیگ قهرمانان الهلال را ترک کرد، حالا بازگشته و توانسته این تیم را به فینال برساند. روزی روزگاری مامه تیام و آبی های پایتخت مسئولیت اخراج پیرمرد آرژانتینی را برعهده داشتند و او حالا یک قدم تا کسب جام فاصله دارد.

1806200
1806201



مجله اخبار فوتبال خارجی

در همان زمان و چندین کیلومتر دورتر، الهلال پس از قهرمانی در آسیا، نتایج چندان خوبی در لیگ عربستان و جام باشگاه های جهان کسب نکرد و شکست یک بر صفر مقابل چلسی و شکست سنگین 4 بر صفر مقابل چلسی. مصر. الاهلی برای فهد کافی بود. بن نافل، سرمربی جوان الهلال، لئوناردو ژاردیم را برکنار کرد و در تصمیمی شوکه کننده، رامون دیاز که به دلیل نتایج ضعیف از النصر اخراج شده بود را به عنوان سرمربی جدید خود منصوب کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تک گل ولید آزارو مراکشی برای تیم عجمان نهمین بازی بدون برد متوالی النصر امارات را رقم زد. تیمی که در این 9 بازی متوالی 5 بار طعم شکست را چشیده بود و این باعث شد که صبر مدیران تیم ریشه دار امارات لبریز شود و رامون دیاز از این تیم اخراج شد و مربی برجسته – رهبر آرژانتینی برکنار شد.

الهلال پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا حالا خود را برای بازگشت به رقابت های لیگ حرفه ای عربستان آماده می کند. آنها 11 امتیاز از النصر عقب هستند و البته سه بازی هم پشت سر دارند. دیاز که در فصل 17-2016 با الهلال قهرمان لیگ و جام حذفی عربستان شد، اکنون به دنبال تکمیل ویترین افتخارات خود است. او برای تکمیل کلکسیون خود با الهلال، قهرمانی در آسیا ندارد. اگر این قهرمانی احتمالی با بالا بردن جام قهرمانی لیگ عربستان و شکست رونالدو و دوستانش انجام شود، لذت بیشتری خواهد داشت.

نکته جالب در مورد عملکرد دیاز این است که او با هدایت الهلال در 12 بازی اول 12 برد متوالی داشت و جدا از قهرمانی در لیگ، به فینال جام حذفی هم رفت اما از الفیها شکست خورد. در آخرین بازی با وجود از دست دادن یک جام، کسب قهرمانی معجزه آسا در لیگ باعث شد تا مدیران به دیاز اعتماد کنند و به همکاری با او ادامه دهند. اما این سرمربی باتجربه بارها در فصل جدید نتوانست نتایج خوبی کسب کند و حتی زمزمه هایی مبنی بر پایان همکاری او با الهلال به گوش می رسید. تیم او باز هم در نیمه نهایی سوپرجام امسال مغلوب الفیها شد و از رسیدن به فینال بازماند و اوضاع برای سرمربی آرژانتینی خوب پیش نرفت.

دیاز که پیش از این از اکتبر 2016 تا مارس 2018 سرمربی الهلال بود، بار دیگر به نیمکت این تیم بازگشت تا در نیم فصل دوم لیگ عربستان معجزه کند و جام قهرمانی را که در اختیار ال. -اتحاد از آن تیم. . اتفاقی که در میان ناباوری رخ داد و الهلال توانست در یک بازی سرنوشت ساز الاتحاد را شکست دهد و در 12 بازی از 13 بازی اخیر لیگ پیروز شود و ضمن کم کردن فاصله امتیازی با اتحاد، جام قهرمانی لیگ عربستان را از آن خود کند.

1806198

درست است، روزی که رامون دیاز از النصر امارات اخراج شد، فکر نمی کرد بعد از دو هفته روی نیمکت الهلال بنشیند و در 45 بازی 33 برد به حساب آورد و تیمش درها را به روی او باز کند. 104 بار رقیب. اتفاقی که افتاد و حالا الهلال در بهترین فرم خود در سال های اخیر است. تیمی که رقابت قدیمی و سرسختی با النصر دارد و همه منتظر دربی ریاض و تقابل رونالدو با الهلال هستند.