سکان هدایت تیم ملی در دست یک اروپایی است

در این بین اما رئیس فدراسیون فوتبال که از ابتدا به طور جدی طرح جذب مربی خارجی را دنبال می کرد، با دست پر به جلسه می آید و گزینه های خود را در این زمینه روی میز می گذارد. بر کسی پوشیده نیست که مهدی تاج صد در صد به دنبال جذب مربی خارجی برای هدایت تیم ملی بود و هدف دیگری در سر نداشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اهمیت جلسه روز سه شنبه فدراسیون فوتبال به حدی است که مهدی تاج سفر خود به پاریس برای شرکت در مراسم برترین های فیفا را لغو کرد تا نیمکت تیم ملی با سایر اعضا مشخص و تعیین تکلیف شود. گزینه های رهبری ایران را به تفصیل بررسی کنید.

نتیجه گیری فدراسیون فوتبال در خصوص نیمکت نشینی تیم ملی احتمالا منجر به انتخاب مجدد سرمربی اروپایی خواهد شد.

سکان هدایت تیم ملی در دست یک اروپایی است

اما آنچه مسلم است شانس حضور یک مربی اروپایی روی نیمکت تیم ملی بیشتر از آن چیزی است که فدراسیون فوتبال درباره آن صحبت می کند. اما در این میان موانع جدی از جمله بحث تامین ارز وجود دارد که مهدی تاج با تشکیل جلسه ای با مقامات ارشد دولتی به دنبال رفع آن است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

پس از برکناری امیر قلعه نویی از مدیریت تیم ملی ایران، جدی ترین گزینه ایرانی برای اعضای هیئت مدیره دور از دسترس بود تا در میان سایر مربیان ملی، روی هیچ گزینه اجماع قاطعی نداشته باشند. اکنون به صورت پراکنده در میان اعضای هیات مدیره رای موافق به فعالیت مربی ایرانی در تیم ملی داده شده اما توافق حداکثری وجود ندارد.

آنطور که تحقیقات نشان می‌دهد، در هفته‌های گذشته سابقه مربیگری اسپانیا، پرتغال، هلند و ایتالیا توسط مهدی تاج و تیم مورد اعتمادش بررسی شده است. همچنین در روزهای اخیر مذاکرات فشرده و محرمانه ای از سوی نزدیکان رئیس فدراسیون با برخی گزینه ها انجام شده است اما جزئیات دقیقی از این مذاکرات به بیرون درز نکرده است.


سرویس خبر شماره: 1872695
8 مارس 1401 ساعت 03:30
1.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

گزینه های اسپانیایی، پرتغالی و ایتالیایی در فیست تاج

اما اکنون چنین تفکری وارد فاز اجرایی شده و تاج که از سوی اعضای هیئت مدیره دستور بررسی دقیق مربیان را داده است، قصد دارد گزینه های در دستان خود را به سایر مدیران فدراسیون ارائه دهد.