باخت به پرسپولیس بدترین شب زندگی ام بود/ امیدوارم استقلال قهرمان لیگ برتر شود



گزیده ای از گفت و گوی بیژن طاهری سرمربی سابق استقلال با خبرگزاری برنا درباره سال فوتبالی گذشته را می خوانید.

  • آبی پوشان در سال 1402 و فصل جدید عملکرد بسیار خوبی داشتند و می توان گفت فراتر از انتظار به نظر می رسید. در ابتدای فصل افراد کمی چنین نتایجی را پیش بینی می کردند و تقریبا همه می گفتند که این تیم نمی تواند نتیجه بگیرد اما برخلاف همه پیش بینی ها، شاگردان نکونام سال را با رتبه اول به پایان رساندند. باید بگویم تیم های دیگری مثل سپاهان، پرسپولیس و تراکتور در حد و اندازه خود نبودند. استقلال به لطف این که چند سالی است بازیکنانش کنار هم هستند و بازیکنان همدیگر را می شناسند، توانست تیم خوب و متحدی داشته باشد. آنها کار بزرگی انجام دادند.
  • چیزی که من در مورد آن صحبت می کنم، بدترین اتفاق زندگی من است، نه فقط در سال گذشته. باخت به پرسپولیس در فینال جام حذفی بدترین چیزی بود که در عمرم تجربه کردم و آن شب تلخ ترین شب زندگی ام بود.
  • اول اینکه امیدوارم استقلال قهرمان لیگ برتر شود و بعد در آسیا حضور پیدا کند. ناعادلانه تیمی که بدون شکست قهرمان لیگ برتر شد از آسیا بیرون رفت و تیم دیگری راهی آسیا شد.
  • ما بسیاری از این ناملایمات را دیده و تجربه کرده ایم. قابل پیش بینی بود وقتی باید بین دو فرزند یکی را انتخاب کنید، بدیهی است که کودک را در راه رها می کنید و فرزند خود را انتخاب می کنید. استقلال هم بچه سرگردانی بود و پرسپولیس راهی آسیا شد.
  • امیدوارم این اتفاق بیفتد و هواداران خوشحال باشند زیرا شایسته دیدن تیم محبوبشان قهرمانی هستند. پسران اگر در بازی های باقیمانده تلاش کنند امتیازی را از دست ندهند، در پایان فصل به آنچه استحقاقشان را دارند، دست خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: خرید استقلال و پرسپولیس برای هیچ تاجری جالب نیست/ استقلالی ها باید از ماجرای فتح الله زاده و ساپینتو درس بگیرند; شاید فرق نکونام و خطیر قابل جبران نباشد



سرویس داخلی اخبار فوتبال