فوتبال BBC News فارسی | akhbarfootball

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به دلیل محرومیت قادر به همراهی این تیم در جدال با نفت آبادان نخواهد بود. نشست اعضای هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال با رییس فدراسیون فوتبال بعدازظهر امروز در خانه فوتسال برگزار شد. نتایج زنده فوتبال بیش از 100 کشور، 500 تورنمنت و 20,000 تیم را به صورت لحظه به لحظه دنبال کنید. فوتبالبازیکن مهاجم (شمارهٔ ۱۰) در حال تلاش برای واردکردن توپ درون دروازه و گل‌زدن است.

  • توپ نود نتایج زنده مسابقات فوتبال لیگهای کشورهای مختلفی از قبیل لیگ جزیره (لیگ برتر انگلیس)، لالیگای اسپانیا، سری آ ایتالیا، بوندسلیگا آلمان، لوشامپیونه فرانسه، اردیویژه هلند، لیگ برتر پرتغال را پوشش می دهد.
  • وظیفهٔ اصلی آن ها بی بهره کردن تیم حریف از توپ است ( که معمولاً با تکل انجام می شود ) ٫ تا توپ را به تصرف خود درآورند و برای مهاجمان خودی بفرستند.
  • پرونده استراماچونی و بررسی اختیارات کمیته انضباطی فیفا/ سقوط استقلال در چه شرایطی رقم می‌خورد؟ پرونده سرمربی اسبق استقلال اکنون تبدیل به چالشی بزرگ برای مدیران این باشگاه شده است.
  • «کریستین آتسو» بازیکن غنایی تیم فوتبال هاتای اسپور زنده از زیر آوار زلزله ترکیه بیرون آمد.

تمرین صبح امروز تیم ملی مجله اخبار فوتبال جوانان ایران با فشار مضاعف روی بدن بازیکنان پیگیری شد. جام طلایی اولین ماموریت کی‌روش با قهرمان آسیا اولین ماموریت سرمربی سابق ایران در تیم ملی قطر مشخص شد. مسابقهٔ فوتبال در دو نیمهٔ ۴۵دقیقه‌ای انجام می‌گیرد و در بازی‌های حذفی و رفت و برگشتی، گاهی، در صورت تساویِ نتیجه، وقت‌های اضافه و پنالتی نیز به آن افزوده می‌شود.

خبرنامه سایت

درست است که این برنامه جذاب به‌صورت رایگان در اختیارتان قرار گرفته است، اما اینترنت مصرفی اپلیکیشن نیست. ملی پوش المپیکی با حمله اراذل و اوباش مواجه شد و به شدت آسیب دید. غیبت پرشورها در بازی هوادار و تراکتور قطعی شد با حضور هواداران تراکتور در بازی با هوادار مخالفت شد.

دلیل سیاسی یا فنی؛ چرا وریا بدون تیم ماند؟

هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری با هشت دیدار پیگیری خواهد شد. سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بر این اعتقاد است که بقای این تیم در لیگ برتر کمتر از دستیابی به‌عنوان قهرمانی لیگ برتر نیست. کارلوس کی‌روش سرانجام به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال قطر معرفی شد. فدراسیون فوتبال در پیامی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران،برای وی در ادامه دوران ورزشی و همچنین زندگی آرزوی موفقیت کرد. ستاره تیم ملی ایران در قله فوتبال اروپا ایستاد+عکس هافبک ملی پوش کشورمان نامزد تاثیرگذارترین بازیکن هفته فوتبال اروپا شد. طارمی دومین بازیکن سال آسیا/آزمون سقوط کرد+عکس ستاره تیم ملی کشورمان در رده دوم بهترین بازیکنان سال آسیا قرار گرفت.

فوتبال امروزی به تدریج رشد کرده است ولی گفته می شود که نوعی از آن قبل از مسیح بازی می شد. در چین نیز نوعی بازی شبیه به فوتبال در ۲۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح وجود داشت. عکس های مصریان نیز نوعی بازی شبیه به فوتبال را نشان می دهد ولی در یونان یک بازی به نام اسپیشکیروز به طرز جالبی به فوتبال امروزی شبیه است.

http://3dmark.ir