بازگشت به موقع ترنت با انجام کار قرمزها – 5 نکته صحبت از فولام 1-3 لیورپول – لیورپول اف سی

لیورپول با یک پیروزی معمولی، اگر نگوییم کاملاً هیجان‌انگیز، یکشنبه در فولام به بازی‌های لیگ برتر بازگشت – شاید دقیقاً همان چیزی که پزشک پس از بازی‌های اخیر دستور داده بود.

فولام 1-3 لیورپول

لیگ برتر (33)، کلبه کریون
21 آوریل 2024

اهداف: Castagne 45+2′; الکساندر-آرنولد 32، گراونبرخ 53 دقیقه، جوتا 72 دقیقه


ضربه زدن و از دست دادن هافبک

لندن، انگلیس - یکشنبه، 21 آوریل 2024: رایان گراونبرچ (L) بازیکن لیورپول پس از به ثمر رساندن گل دوم در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین فولام اف سی و لیورپول در کریون کوتیج، به همراه هم تیمی خود، هاروی الیوت جشن گرفت.  (عکس از دیوید راوکلیف/پروپاگاندا)

در میان تغییرات گسترده تر در ترکیب، یک چرخش کامل در خط میانی بود: واتارو اندو، رایان گراونبرچ و هاروی الیوت برای الکسیس مک آلیستر، کورتیس جونز و دومینیک زوبوسلای.

این به کمبود انرژی و سطح عملکرد اخیر و همچنین تغییر سریع برای مسابقات این هفته اشاره کرد.

کسی که بیشترین توجه و تمسخر را به خود جلب کرد، آشکارا مرد سابق فولام – یا پسر آن زمان – الیوت بود، و اگر صادق باشیم، کار زیادی برای ساکت کردن جمعیت انجام نداد.

پاس‌های نادرست، اولین لمس‌های ضعیف و یک ضربه آزاد مستقیم به دیوار، همگی باعث شد که او با شروعی نادر، فرم “زیر ضربه ای” خود را ایجاد کند.

اندو بهتر از آخرین نمایشش در پایه بود، در چالش نسبتاً قوی بود، بدون مترونومیک بودن توپ معقول بود و همیشه برای پاس به بیرون از خط دفاعی در دسترس بود، اما کمی بیشتر از آن.

اما باز هم بزرگترین ناامیدی بیشتر به نظر Gravenberch بود. او سرعت را بالا نمی برد، بازیکنان را به اندازه کافی از موقعیت خارج نمی کند یا به اندازه کافی مالکیت توپ را حفظ نمی کند.

با این حال، این مثلث هافبک با هم ترکیب شدند و حدود 70 درصد مالکیت توپ را به قرمزها دادند، شماره 6 ما 93 درصد درصد موفقیت را به دست آورد و فولام را حتی یک شوت در نیمه دوم متوقف کرد، در حالی که دو شماره 8 برای یک پاس گل ترکیب شدند. و یکی برای گلزنی.

عملکرد عالی پس؟!

در نهایت اهداف بازی را باز کنید

لندن، انگلستان - یکشنبه، 21 آوریل 2024: رایان گراونبرچ، بازیکن لیورپول، گل دوم را در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین فولام اف سی و لیورپول اف سی در کریون کوتیج به ثمر رساند.  (عکس از دیوید راوکلیف/پروپاگاندا)

چهارصد و سیزده دقیقه. این مدت زمانی است که لیورپول باید بین گل‌ها در بازی باز منتظر بماند: گلزن کودی گاکپو در آخرین لحظه مقابل شفیلد یونایتد تا ضربه رایان گراونبرچ در یک ضربه از راه دور.

در این بین ما مقابل آتالانتا و پالاس به تساوی رسیدیم، در بازی برگشت مقابل اولی یک پنالتی گرفتیم و یک پنالتی دیگر و کرنر مقابل منچستریونایتد به ثمر رساندیم.

سرعت بازی در برخی از آن بازی‌ها ضعیف بود و در برخی دیگر پایان بازی بدتر بود.

به این معنی بود که ما از یک رقابت خارج شدیم و در رقابتی دیگر از رقابت خارج شدیم – فقدان تمرکز بالینی پرهزینه ترین جنبه حذف اخیر ما بود، با اینکه قرمزها برای اولین بار پس از آن موفق به کسب سه پیروزی متوالی نشدند. پایان بازی وحشتناک ما در ماه مارس و آوریل گذشته، زمانی که ما در پنج مسابقه پیروز نشدیم.

با گلزنی جوتا از بازی باز در ادامه مسابقه نیز، بیایید امیدوار باشیم که قرمزها این کمبود اعتماد به نفس و بدبختی را پشت سر گذاشته باشند.

گزینه ها و معمای حمله

لندن، انگلیس - یکشنبه، 21 آوریل 2024: دیوگو جوتا (R) از لیورپول پس از به ثمر رساندن گل سوم در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه فولام و لیورپول FC در کریون کوتیج، به همراه هم تیمی خود، کودی گاکپو، جشن می گیرد.  (عکس از دیوید راوکلیف/پروپاگاندا)

تقریبا برای اولین بار در این فصل، یورگن کلوپ هر پنج مهاجم ارشد خود را در اختیار دارد. معمولاً این یک معمای واقعی است که چه کسی باید انتخاب شود زیرا همه آنها خطرناک هستند، کیفیت دارند، می توانند گلزنی کنند و غیره.

این بار در عوض کمی مانند یک معمای انتخاب به نظر می رسد زیرا همه آنها از فرم خارج شده اند، پس از آسیب برگشته اند یا برای کار در دست خیلی سبک به نظر می رسند.

با این حال، این بار نکات مثبت واقعی وجود داشت که با ناامیدی های معمول مخلوط می شد.

اولین گل جوتا پس از مصدومیت در واقع صدمین گل او در فوتبال انگلیس از جمله دوران حضورش در وولوز بود.

کودی گاکپو او را آماده کرد و هلندی یک گردش مناسب داشت، اگر نگوییم بی امان خطرناک بود، چند برابر ظرفیت خود را برای چرخاندن و شکست دادن یک مرد و همچنین زدن شوت عجیب این بار نیز نشان داد.

با این حال، در خارج از نیمکت، صلاح و نونز همچنان خوب به نظر می‌رسند، هم از نظر زمان‌بندی دویدن‌ها و هم در پایان نهایی‌شان. آیا باید هر دو را برای دربی وسط هفته به عنوان بازیکن فرعی باقی گذاشت؟

ترنت در حال بازگشت به موقع است

لندن، انگلیس - یکشنبه، 21 آوریل 2024: ترنت الکساندر-آرنولد بازیکن لیورپول پس از به ثمر رساندن اولین گل در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین فولام اف سی و لیورپول اف سی در کریون کوتیج جشن می گیرد.  (عکس از دیوید راوکلیف/پروپاگاندا)

صحبت کافی در مورد اینکه چه کسی به ارتفاعات نرسیده است – ترنت الکساندر-آرنولد در کلبه بسیار خوب بود و یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند.

درست است، مدافع راست بزرگترین آزمون دفاعی فصل را انجام نداد، زیرا فولام کمی روباتیک، کمی منفعل و کمی مزخرف بود. بعلاوه، ترنت قبل از زمانی که آداما ترائوره ​​به میدان آمد، از آنجا جدا شد، که ممکن بود امتحان بزرگتری برای او باشد.

اما کاری که از او خواسته شد بیشتر کار شایسته ای بود، شاید به استثنای نبستن صلیب اصلی که منجر به تساوی آنها شد.

با این حال، در جلوتر، این خیلی بیشتر شبیه چیزی بود که ما از شماره 66 خود از دست دادیم، که پاس‌های تند و تیز فراوانی را از راست به چپ انجام داد، توپ‌های زمینی متحرک در دفاع فولام در موقعیت مرکزی خود و ارسال چند گل. صلیب های چیدمان خوبی در جعبه نیز وجود دارد.

چیزهای بیشتری در راه است – این یک نمایش نخبه نبود، اگرچه برخی از پاس های او در آن دسته قرار می گرفتند، فقط یک گام واقعا خوب به جلو پس از مصدومیتش.

گل های خانگی و خارج از خانه مقابل فولام در این فصل – تنها یک پاس گل در سال 2024 تاکنون، البته تا حدی به دلیل غیبت او. امیدوارم در هفته آینده بیشتر در راه باشد.

عنوان هنوز وجود دارد، اما هیچ حاشیه ای برای خطا وجود ندارد

لندن، انگلستان - یکشنبه، 21 آوریل 2024: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، پس از مسابقه لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین فولام اف سی و لیورپول اف سی در کریون کوتیج جشن می گیرد.  لیورپول 3-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راوکلیف/پروپاگاندا)

با توجه به اینکه این برد، لیورپول را در صدر جدول قرار داد و تنها چند بازی دیگر باقی مانده است، ما باید خوشحال، پر از انتظار، خوش بین و خوش بین باشیم.

و شاید اگر در اواسط هفته همه چیز برای ما پیش بیاید، این اتفاق خواهد افتاد: به بررسی جایی که دیگران می‌توانند امتیاز بدهند و به سادگی انتظار داشته باشیم که قرمزها نقش خود را انجام دهند.

اما در حال حاضر، پس از چند بازی آخر، این به سادگی اینطور نیست – به نظر می رسد برای اکثریت طرفداران در هر صورت نیست.

با این حال، اگر فقط امتیاز مهم باشد، کار در کلبه کریون انجام شده بود. اگر صرفاً یافتن راهی برای برنده شدن حق اصلی است، رئیس دوباره فرمول را پیدا کرده است.

با وجود کمترین جشن و تقریباً هیچ تأثیر قابل توجهی در امکانات نقره، آن را است دو برد متوالی دوباره برای لیورپول.

پس در دربی مرسی ساید، جایی که پیروزی بدون در نظر گرفتن زمینه، همیشه پیش نیاز است – و این بار برای ما ارزش بسیار بیشتری نسبت به آن‌ها با توجه به پیروزی در بعدازظهر یکشنبه‌شان دارد.

آن را برنده شوید و هر اونس خوش بینی در تعقیب عنوان ممکن است ناگهان یک بار دیگر از Kop افزایش یابد.

https://www.thisisanfield.com/2024/04/trents-timely-return-as-reds-get-job-done-5-talking-points-from-fulham-1-3-liverpool/ منبع: