بیانیه عذرخواهی نساجی از مردم مازندران


سرویس خبر شماره: 2016205
2 اردیبهشت 1403 ساعت 21:23 |
5.6 هزار |

8نقطه نظر

در جریان دیدار خیبر خرم آباد و دریا بابل اتفاق عجیبی روی سکوها رخ داد که باشگاه نساجی را به واکنش واداشت.

بیانیه عذرخواهی نساجی از مردم مازندران

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از حساس ترین دیدارهای لیگ یک در حال حاضر حاشیه های عجیبی در سکوها داشت. در جریان دیدار خیبر خرم آباد و دریا بابل که به میزبانی خیبر برگزار شد، تعدادی از لیدرها با پوشیدن لباس نساجی مازندران، خیبر را تشویق کردند که عصبانیت نماینده لیگ یک مازندران را برانگیخت.

باشگاه نساجی در این خصوص بیانیه ای صادر کرد و نوشت: باشگاه نساجی مازندران در خصوص اتفاقات دیدار تیم های خیبر خرم آباد و دریا بابل در لیگ دسته اول و هواداران این دیدار اطلاعیه ای صادر کرد.

نساجی نماینده کل مازندران از غربی ترین نقطه تا شرق این خاک در لیگ برتر است. فوتبالدوستان بابل نیز بخشی از این استان هستند و باشگاه نساجی در حمایت از سایر تیم های مازندرانی دریغ نخواهد کرد. مثلا در فصل قبل در همین دیدار مقابل خیبر پرواز خرم آباد برای بابلی های عزیز رایگان در نظر گرفته شد. واحد پول نساجی یک کشور و یک استان است.

2013483

با توجه به اتفاقات بازی امروز و حضور چند تشویق کننده با لباس نساجی در خرم آباد، این افراد با هماهنگی تیم خیبر و بدون هماهنگی با باشگاه این کار را انجام دادند و این به هیچ وجه قابل قبول نیست. نساجی بدون شک پس از بررسی های لازم نسبت به شناسایی و انجام اقدامات لازم در این زمینه اقدام خواهد کرد.

باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی بار دیگر بابت اتفاقات اخیر از مردم مازندران عذرخواهی می کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی