بازگشت عمری به پرسپولیس؟/ ملوان نمی تواند از ستاره سابق سرخ ها استفاده کند!



محمد عمری تصمیم می گیرد برای انجام خدمت سربازی از پرسپولیس جدا شود و به همراه میلاد سرلک دیگر بازیکن ارتش سرخ راهی انزلی می شود.

پس از اقدام عمری باشگاه پرسپولیس در خصوص عواقب مذاکرات ملوان با این بازیکن بیانیه ای صادر کرد و پس از گذشت چندین هفته هنوز سازمان لیگ به درخواست ملوان در خصوص عمری پاسخ نداده است. در واقع طبق تقویم تیم فوتبال ملوان 30 بهمن ماه سال جاری و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید به مصاف شهررز شیراز برود و مهدی تارتار آرزو دارد این بازیکن را در ترکیب تیمش ببیند. به سرعت

به گزارش تسنیم تارتار، او برای آمادگی هر چه بهتر تیمش، دیدارهای تدارکاتی مقابل تیم های لیگ یک و دوم فوتبال را در نظر گرفت تا بازیکنانش آماده این دیدار شوند و بر این اساس دو دیدار تدارکاتی ترتیب دادند. آنها به مصاف آریو الاشهر و کویر مقوا از تهران می روند و در سومین بازی دوستانه خود جمعه این هفته در انزلی به مصاف چوکا تلاش خواهند رفت.

به احتمال زیاد باشگاه ملوان در اولین روزهای فرصت نقل و انتقالات حداقل عنوان را فاش خواهد کرد اما برای استفاده از عمری همچنان باید منتظر دستور سازمان لیگ بود و در نهایت باید دید. سرنوشت ستاره سابق پرسپولیس در نیم فصل دوم چگونه خواهد بود و آیا می تواند در تیم ملوان بازی کند یا پرونده بازگشت عمری به پرسپولیس باز می شود.

بیشتر بخوانید: حضور 3 گزینه پیشنهادی در پرسپولیس منتفی شد!



سرویس داخلی اخبار فوتبال