دو مهاجم 500 هزار دلاری برای پرسپولیس!


سرویس خبر شماره: 1998563
10 فوریه 1402 ساعت 5:30 ب.ظ.
37.3K امتیاز خبر|

29نقطه نظر

علیپور برنمی گردد، گزینه تعویض معرفی شد.

تلاش باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی جدید آغاز شده است.

دو مهاجم 500 هزار دلاری برای پرسپولیس!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سران این باشگاه پس از عدم حضور علی علیپور در پرسپولیس به دنبال مهاجم خارجی جدید شدند.
کیفیت نبیل باهویی در اولین فصل و مشکلات خط حمله پرسپولیس مدیران این باشگاه را مجبور کرد با جذب عیسی آل کثیر خط حمله تیم خود را تقویت کنند اما با وجود حضور عیسی و زاهدی. ، این باشگاه نیز به دنبال جذب یک مهاجم خارجی جدید است.

البته با توجه به پر بودن لیست بازیکنان خارجی پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی باید بازیکن خارجی را از لیست حذف کرد و این بازیکن کسی نیست جز نبیل باهویی.

دو روز پیش باشگاه پرسپولیس به دنبال مهاجم خارجی متناسب با بودجه باشگاه و حتی طعم بازی های جام ملت های آسیا و مهاجمان مطرح تیم های آسیایی را آغاز کرد اما گفته می شود برخی از این مهاجمان مانند ایمن حسین. درخشید که در تیم ملی عراق حضور دارد با بودجه ای که پرسپولیس در نظر گرفته به تهران نخواهد آمد.

صفت پرسپولیسدر همان زمان، اسمار ویرا، سرمربی برزیلی پرسپولیس دو گزینه برزیلی برای خط حمله را به این باشگاه معرفی کرد که رزومه و شرایط آن در حال بررسی است. توجه داشته باشید که قرارداد نبیل باهویی با پرسپولیس کمتر از 400 هزار دلار است و در صورتی که این باشگاه قصد جذب مهاجم خارجی را داشته باشد، ضمن توافق با این مهاجم برای فسخ آن و پرداخت درصدی از این مبلغ، امکان خرید مهاجم را نیز دارد. برای بیش از 400000 دلار تا 500 دلار، اینطور نخواهد بود. به خصوص که الان نرخ دلار افزایش یافته و یک مهاجم 500 هزار دلاری حداقل 30 میلیارد تومان برای باشگاه هزینه دارد.

مجله اخبار فوتبال داخلی