بازیکنان مادرید را نمی توان خرید. حتی اگر امباپه بیاید!

رئال مادرید خود را برای حضور کیلیان امباپه آماده می کند و در حالی که برنامه ای برای فروش ستاره های خود ندارد، مطمئناً در تابستان های آینده پیشنهادات قابل توجهی برای برخی از مهاجمان این تیم ارائه خواهد شد.

وینیسیوس جونیور به صراحت گفته است که آزار نژادپرستانه ای که طی دو سال گذشته متحمل شده است، پایتخت اسپانیا را ترک نخواهد کرد و قصد انجام این کار را ندارد، اما لیورپول، چلسی و پاری سن ژرمن حاضرند 200 میلیون یورو برای این بازی بپردازند. بازیکن. این ستاره برزیلی را بخرید. گذشته از بدرفتاری های وحشتناکی که او متحمل شد، بسیاری به این نکته اشاره کرده اند که موقعیت وینیسیوس در زمین مورد علاقه امباپه است.

این کارلو آنچلوتی است که باید این معما را حل کند، زیرا نه وینیسیوس و نه رئال مادرید قصد جدایی ندارند، مهم نیست که چقدر پیشنهاد بزرگ باشد. مارکا می گوید اگر پاری سن ژرمن بخواهد از رئال مادرید به خاطر شکار درخشان ترین ستاره خود انتقام بگیرد، شانسی با وینیسیوس نخواهد داشت. این بازیکن 23 ساله در رئال مادرید احساس احترام و عشق می کند. رودریگو گوس همچنین به صراحت گفته است که بدون توجه به علاقه لیگ برتر به او، می خواهد در رئال مادرید بماند.

ستارگان رئال مادرید همگی طبیعتاً از زمان خود در سانتیاگو برنابئو لذت می برند، اما زمانی که زمان بازی آنها تحت تأثیر حضور امباپه قرار گیرد، گمانه زنی های بیشتری در مورد آینده آنها در تابستان آینده وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: رئال مادرید بمب دوم را منفجر کرد/ زوج هالنده-امباپه در خط حمله کهکشانی ها؟

سرویس اخبار فوتبال خارجی