امید، نقش اصلی فیلم هیجان انگیز پرسپولیس


سرویس خبر شماره: 2013118
20 آوریل 1403 در 1:59 ب.ظ.
1.6 هزار |

6نقطه نظر

کاپیتان در سیرجان هم خوش درخشید

امید عالیشاه در سیرجان به روند درخشان خود در این فصل ادامه داد تا همچنان یکی از مهم ترین ستاره های هدایت پرسپولیس به قهرمانی این فصل باشد.

امید، نقش اصلی فیلم هیجان انگیز پرسپولیس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کمتر عادت کرده بودیم که شماره 2 پرسپولیس را در چند بازی متوالی در ترکیب تیمش ببینیم و کمتر به یاد داریم که او در چند بازی متوالی درخشیده باشد و چهره ای تاثیرگذار در زمین باشد، اما در این فصل به نظر می رسد همه چیز برای عالیشاه و پرسپولیس متفاوت باشد. و موقعیت کاپیتان همان چیزی است که باید باشد.

عالیشاه در دوران حضورش در تیم ملی جوانان و سپس در باشگاه راه آهن استعدادهای فوق العاده ای از خود نشان داد، اما به نظر می رسید او در جوانی به اندازه شخصیت هایی بود که خیلی زود صحنه را ترک کردند، مثل پیام صادقیان یا ستاره ها. که در لحظاتی مثل محسن می درخشید. مسلمان را در پرسپولیس بزرگ نمی دانند. عالیشاه در همان تیم علی دایی شروع کرد و یکی از جوان های مطرح آن تیم بود، اما به نظر می رسد تلخی زیادی برای او لازم بود تا در بین هواداران، سرمربی و رسانه ها خود را به عنوان ستاره پرسپولیس معرفی کند. .

حتی وقتی تیم بزرگتر شده و بعد از خداحافظی سیدجلال دستش را به بازوبند می زند عالیشاه علی‌رغم بازی‌های درخشانش اعتبار کافی نداشت و با اینکه تاثیرگذار بود، در مسابقات بزرگ نیمکت نشین شد. یا با تعویض زودهنگام او، فرصت تاثیرگذاری 100 درصدی روی تیمش را از دست می داد.

این اتفاق در ابتدای فصل جاری نیز برای او افتاد و با اینکه هر بار به میدان آمد، خوش درخشید، اما باز هم یا به دلیل اتفاقات اجتناب ناپذیری مانند محرومیت و مصدومیت، بیرون نشست یا به صلاحدید خود نیمکت نشین شد. نوشته یحیی گل محمدی.

2008615

امید با وجود این فراز و نشیب ها در نیم فصل اول چهره درخشانی بود در دقایقی که به دست آورد و از سوی هواداران به عنوان بهترین بازیکن نیم فصل انتخاب شد. همه بازیکنان در رختکن هستند.

با حضور اسمار، اعتماد به هوپ بیشتر و بیشتر شد، او جایگاه و جایگاه جدیدی در سیستم مرد برزیلی پیدا کرد و به درخشش ادامه داد.. در طول مسابقات او را در نقش بازیکن آزاد پشت مهاجم می بینیم، گاهی به عنوان وینگر چپ، گاهی به عنوان وینگر راست و گاهی به عنوان یک بازیساز در زمین و گویی در این پست در نقش دیگری تلاش می کند بدرخشد. . مسیر.

علیشاه در نیم فصل، فارغ از درخشش اخیر اوستون اورونوف یا اوج گیری مهدی ترابی در نیم فصل دوم، مرد اول پرسپولیس در فاز هجومی بود. و نقش اول را در امور تهاجمی ایفا می کرد. به دنبال این درخشش که البته به دلیل توانایی‌های فنی و بدنی عالی او و البته تمرکز کامل او روی آنچه در زمین انجام می‌دهد، در بازی‌های گذشته توپ‌ها حدود هجده متر بوده است. منطقه اغلب به سمت این بازیکن به پایان می رسد زیرا عالیشاه با تجربه بیشتر و توانایی های فنی بالا می داند که در چه موقعیتی و در چه زمانی توپ را به چه کسی بدهد یا شاید با دستان خود ضربه ای بزند و دروازه حریف را تهدید کند.

2008616

علی شاه به عنوان یک ستاره از سیرجان شروع کرد او تا دقیقه 88 که در زمین حضور داشت مانند یک فرمانده نبض بازی هجومی این تیم را در دست گرفت.. با اينكه پرسپولیس با توجه به بازی خارج از خانه و حساسیت های تساوی، در بیست دقیقه پایانی کمی استراحت کرد و بازی را مدیریت کرد. اما عالیشاه نبض بازی را خیلی خوب در اختیار داشت تا اینکه ترابی و سروش وارد زمین شدند (دقیقه 65) و پس از آن با تغییراتی که ایجاد شد و کنار کشیدن تیمش نقش کمتری پیدا کرد که طبیعی بود.

عالیشاه امروز در 32 سالگی همچنان بهترین فصل خود را در پرسپولیس سپری می کند و با در اختیار داشتن رختکن در بین بازیکنان و هم تیمی هایش به عنوان کاپیتان شناخته می شود و البته رابطه خوبی با عثمار دارد. .

فراموش نکن شاید اگر پنالتی که برای او اتفاق افتاد توسط داور سیرجان در دقیقه 16 اعلام می شد، با یک واقعیت آماری دقیق تر عمل می کرد. او از تاثیرگذاری خود صحبت کرد اما حتی اگر دقایقی از بازی گل گهر – پرسپولیس را دوباره تماشا کنید، عملکرد درخشان عالیشاه را در این زمین سخت خواهید دید و نقش محوری و جسورانه او را در زمین خواهید یافت.

هشت بازی او این فصل از لیگ برتر خارج است و اگر امید عالیشاه بتواند این فرم درخشان را حفظ کند و مصدومیت باعث سکته با این کیفیت نشود، می تواند این کار را انجام دهد. سکه قهرمانی پرسپولیس در این مرحله تعیین کننده و دشوار است. عالیشاه به عنوان کاپیتان فصل قبل سه جام به دست آورد و این قهرمانی ها برای او طعم دیگری داشت، به خصوص بعد از آن گل تعیین کننده در فینال پلی آف دربی، اما اگر امسال با این نمایش های درخشان و ادامه دادن به یکی از بهترین ها باشد. بازیکنان تاثیرگذار و بهترین بازیکنان تیم، اگر او و پرسپولیس به قهرمانی لیگ برسند، این قهرمانی در جام حذفی برای شماره 2 سرخ ها بسیار شیرین تر، افتخارآمیزتر و خاطره انگیزتر خواهد بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی