نظر جنجالی داور در صحنه علی شاه


سرویس خبر شماره: 2013106
20 آوریل 1403 در 1:28 ب.ظ.
2.7 هزار |

8نقطه نظر

خطا بود اما خارج از محوطه جریمه

داور بازی پرسپولیس معتقد است که خطا روی امید عالیشاه بیرون از محوطه جریمه بوده است.

نظر جنجالی داور در صحنه علی شاه

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مدنی فر روز گذشته حکمی جنجالی و جنجالی صادر کرد. سعید علی نژادیان ناظر این دیدار در گفت وگو با تسنیم در خصوص اخراج اسمار توسط داور اظهار داشت: سرمربی پرسپولیس در صحنه اخراج وارد زمین شد و به تصمیم داور اعتراض کرد. داور چهارم این موضوع را به فنادی فر ابلاغ کرد و طبق قانون برکنار شد. عثمر وارد زمین شد و اعتراض کرد و اگر خارج از زمین اعتراض می کرد شاید تصمیم دیگری گرفته می شد.
بیشتر بدانید:

وی گفت: بازیکنان پرسپولیس معتقدند که اسمار برای اطلاع رسانی در مورد مصدومیت گل گهر وارد زمین شده و نه اعتراضی. این اصلا وظیفه او نیست و اجازه ورود به میدان را ندارد. توپ در دست دروازه بان ها بود و باید خودشان آن را بیرون می آوردند و سرمربی هم اجازه ورود به زمین را نداشت.

داور دیدار گل گهر و پرسپولیس درباره صحنه مشکوک پنالتی امید عالیشاه گفت: از آنجایی که من بازی را تماشا می کنم، نمی خواهم در مورد صحنه ها نظر بدهم، اما به طور کلی اگر اشتباهی رخ داده است، خارج از محوطه جریمه بوده است. لحظه برخورد را درست کردم و به نظر می رسد بازیکن پرسپولیس در زمان برخورد چند قدمی پشت محوطه جریمه بوده است.

امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس پس از پایان بازی در بیانیه ای اعلام کرد که مود فنادی فر با لحن بدی با بازیکنان صحبت کرده است. علی نژادیان در پاسخ به این سوال گفت: من در جایگاه حاضر بودم و از آنجا چنین چیزی ندیدم. این به دلیل ماهیت بنیادی Far بعید است.

دوانی فر در پاسخ به این سوال که چه امتیازی هنگام قضاوت این مسابقه می گیرد؟ گفت: در این مورد چیزی نمی گویم، اما در کل نمره او نرمال است.

مجله اخبار فوتبال داخلی