باز هم بنزما؛ بازگشت امید با کریم (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید در 10 دقیقه دو بار دروازه خود را مقابل سیتی باز دید. این دی بروین و ژسوس بودند که میزبان را به جلو هل دادند. فرم بازی رئال به گونه ای بود که به نظر می رسید گل های بعدی به ثمر برسد اما ریاض محرز و زینچنکو دو موقعیت عالی را از دست دادند تا اینکه دقیقه 33 نوبت به کریم بنزما رسید.

روی یک ضربه ایستگاهی که از سمت چپ ارسال شد، کریم بنزما با مهار زینچنکو در محوطه جریمه، با دست چپ زیبا وارد دروازه سیتی شد. این سیزدهمین گل کریم بنزما در لیگ قهرمانان اروپا بود که به روبرت لواندوفسکی رسید و آنها در حال حاضر یکی از گلزنان لیگ قهرمانان اروپا هستند. او 4 گل از رکورد تاریخی رونالدو در این رقابت ها فاصله دارد. کریم همچنین در این فصل 40 گل برای رئال در تمامی رقابت ها به ثمر رسانده است. دی استفانو، پوشکانوس، هوگو اسچنچز (2 بار) و رونالدو (8 بار) تاکنون 40 گل یا بیشتر برای رئال در یک فصل به ثمر رسانده اند.


سرویس خبر شماره: 1821612 |
07 ارديبهشت 1401 ساعت 00:27 |
2,245 امتیاز خبر|

1نظرات

کریم بنزما با گل دقیقه 33 خود رئال مادرید را در بازی حفظ کرد و فاصله را به یک گل رساند.

ستاره فرانسوی امشب بار دیگر برای رئال گلزنی کرد تا در شبی که تیمش کاملاً تحت تأثیر سیتی قرار گرفته بود فاصله خود را کاهش دهد و خوش بینی برای بازگشت را افزایش دهد.



مجله اخبار فوتبال خارجی