ابتدای شهر توفتی; شب سخت رئال مادرید (تصویر)

کوین دی بروین در بهترین موقعیت ممکن قرار گرفت و با یک ضربه سر دیدنی موفق شد تیبو کورتوا را شکست دهد و به سرعت اولین گل منچسترسیتی را به ثمر برساند. کوین دی بروین که پیش از این تک گل تیمش را در دور قبل مقابل اتلتیکو مادرید در ورزشگاه سیتی به ثمر رساند، این روزها مقابل دیگر تیم پایتخت اسپانیا بازی درخشانی دارد و از دقایق ابتدایی موفق به گلزنی شد.

کوین دی بروین ستاره بلژیکی منچسترسیتی به سرعت دروازه رئال مادرید را باز کرد و گابریل ژسوس دو برابر شد.


سرویس خبر شماره: 1821605 |
06 ارديبهشت 1401 ساعت 23:45 |
4,848 |

4نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، 6 سال پیش رئال مادرید و منچسترسیتی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد با تساوی بدون گل به پایان رسید اما امشب تیم انگلیسی موفق شد گالاتاسرای را شکست دهد و دو گل به ثمر برساند. در دقیقه دوم بازی بود که ریاض محرز حرکتی دیدنی از سمت راست انجام داد و پاس دقیقی را بین مدافعان رئال مادرید و در مرکز محوطه جریمه انجام داد.

اما در دقیقه 13 این بار دی بروین در نقش گلزن ظاهر شد و پاس او از مقابل دروازه به گابریل ژسوس رسید. با خطای بزرگ داوید آلابا، ستاره برزیلی در مرکز محوطه جریمه به راحتی برتری سیتی را دو برابر کرد و شب رئال مادرید را دشوارتر کرد. به نظر می رسد قبل از شروع بازی شب سختی در انتظار رئال مادرید باشد و حالا شاگردان پپ گواردیولا خیلی سریع نشان داده اند که هدف دیگری جز رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا ندارند.



مجله اخبار فوتبال خارجی