حمله وحشیانه پرسپولیس به گل محمدی و بیرانوند; نقش بازی میکنی/معلومه که از پرسپولیس خوشت نمیاد


اسماعیل حلالی درباره وضعیت تیم پرسپولیس پس از پیروزی مقابل گل گهر گفت: به نظر من فرم تیم بد نیست و با اینکه چند بازیکن را به دلیل مصدومیت از دست دادیم، اما کیفیت تیم قابل قبول است. البته پرسپولیس یک مشکل دارد و آن این است که سبک بازی این تیم در نیمه دوم با نیمه اول کاملا متفاوت است و در چندین مسابقه شاهد این مشکل بودیم.

شانس آوردیم که داور گل گهر را علامت نزند

پرسپولیس در نیمه دوم بازی های خود عملکرد خوبی نداشت و به همین دلیل ما عقب ماندیم و حملات کافی را انجام ندادیم. حتی گلگر هم برای ما گل زد و شانس آوردیم که داور آن توپ را علامت نزد. وقتی در رشته خود جلوتر هستید باید برنامه داشته باشید زیرا احتمال گل زدن تیم و از دست دادن پیروزی وجود دارد. از طرفی مصدومیت ها در تیم بیشتر شده اما از نظر امتیازی شرایط قابل قبولی است و تا اینجای کار امتیازات خوبی جمع کرده ایم.

اگر من جای مدیران پرسپولیس بودم، بیرانوند را معادل کل قراردادش جریمه می کردم.

وی در پاسخ به این سوال که مربیان پرسپولیس ورزشگاه آزادی را عامل مصدومیت می دانند اما به نظر می رسد زندگی برخی از بازیکنان حرفه ای نیست یا بدنسازی خوبی در پرسپولیس انجام نمی شود که باعث آسیب های سریالی شده است، گفت: همه من را می شناسند و آنها را هم می شناسند. میدونم برای هیچکس تعریفی ندارم چون پرسپولیس بیشتر در زمین بازی می کند و به همین دلیل باعث آسیب دیدگی بیشتر می شود اما بخشی دیگر از آسیب ها به بدنسازی یا زندگی غیرحرفه ای بازیکنان برمی گردد. بازیکنی که میلیاردها تومان درآمد دارد باید استراحت کند، غذا بخورد و زندگی حرفه ای داشته باشد. من از وضعیت معیشتی بازیکنان پرسپولیس اطلاعی ندارم اما مطمئنم 80 درصد فوتبالیست ها در زمان عقد قرارداد فقط حرفه ای هستند و زندگی حرفه ای ندارند.

حلالی ادامه داد: بازیکنی مثل علیرضا بیرانوند که دروازه بان اول تیم ملی است چرا باید ساعت 2 بامداد در تلویزیون باشد؟ چرا ساعت 2 بامداد با مجری تلویزیون مصاحبه می کند؟ اگر من هدایت باشگاه را بر عهده داشتم، او را معادل کل قراردادش جریمه می کردم. کجای دنیا ساعت 2 بامداد با یک فوتبالیست در تلویزیون مصاحبه می شود؟ فوتبالیست های حرفه ای 11 شب را نمی بینند، اما این درد فوتبال ما و مدیریت فوتبال ماست که باعث می شود خیلی از بازیکنان جدید عصر خود را شروع کنند. این مشکلات باعث آسیب دیدگی بازیکنان می شود. خستگی، بی خوابی و مشکلات زندگی از عوامل بروز این اتفاقات است.

آقای مربی! شما پرسپولیس را دوست ندارید و به آن وفادار نیستید

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص تذکراتی که یحیی گل محمدی به این باشگاه برای دریافت گزینه هایش داده است، گفت: این رفتارها نشان از وجود دوگانگی و دوگانه دارد. مگر می شود پرسپولیسی سر تمرین برود و تمرین نکند؟ من در لیگ 2 مربیگری کردم و بازیکن جرات نداشت تمرین نکند، اما در پرسپولیس این اتفاقات زیاد می افتد. مگر می شود بازیکنی در پرسپولیس پول نگیرد؟ اگر بازیکنی جرات تمرین در پرسپولیس را ندارد، شک نکنید که با کادر فنی هماهنگ است و مربیان او را تحریک می کنند. آقایان شما 100% پول خود را دارید اما این کارها را انجام می دهید. معلوم است که شما پرسپولیس را دوست ندارید و به آن وفادار نیستید، چون ما دو برد به دست آوردیم و این داستان ها دوباره شروع شده است. من خودم را تملق نمی گویم اما باید اعتراف کنیم که سه بازی لیگ را بردیم که نباید می بردیم و اشتباهات داوری نقش تعیین کننده ای داشت. حتی در لیگ قهرمانان آسیا در تهران هم خوب بازی نکردیم و فقط مقابل الدیل خوب بازی کردیم.

جلوی مردم نگویید ما پرسپولیسی هستیم!

حلالی ادامه داد: من نمی گویم پول نگیرید اما جلوی مردم زیاد نگویید ما پرسپولیسی هستیم. پرسپولیس واقعی این 23 ساله است که به خاطر نتایج این تیم سکته قلبی می کند و شما باید پرسپولیس را اینطور دوست داشته باشید اما رفتارهای متعددی دارید. تیم رقیب هنوز پول فصل قبل را نگرفته است اما شما تمام پول خود را دریافت کرده اید و اکنون به دنبال گزینه هستید؟ این چیزها به این معنی است که شما 20 میلیاردی که داشتید را کامل ندیده اید و اکنون به دنبال گزینه ای هستید. اگر گل نخورد به دروازه بان 20 میلیارد می دهند اما این مد جدید است که اگر در هر مسابقه گل نخورد پاداش و آپشن می دهند. من از گذشته پرسپولیس را می خواستم اما هیچ وقت دنبالش نرفتم چون عاشق پرسپولیس هستم و این تیم همه چیز را به من داد.

حمله وحشیانه پرسپولیس به گل محمدی و بیرانوند;  نقش بازی میکنی/معلومه که از پرسپولیس خوشت نمیاد

آدمی که زندگیش پرسپولیسی نیست این کارها را می کند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: پرسپولیس هویت و زندگی ماست اما فردی که پرسپولیس را در زندگی خود ندارد این کارها را انجام می دهد. پول مردها معطل می شود و نمی گوییم پول نگیرید اما اینها چیست؟ اگر درخواستی داری برو جلوی مدیر باشگاه در دفترش بشین و به جای این داستان ها بگو پولم را می خواهم. وقتی مربی این کارها را انجام می دهد، بازیکنش به خودش اجازه می دهد که بزند و تمرین نکند. همین‌طور که حرف می‌زنیم، می‌گویند زمانه عوض شده، اما زمانه بعضی‌ها را عوض کرده است! مربیان باید به بازیکنان جوان یاد بدهند که پرسپولیس یک زندگی است و این تیم همه چیز را به ما می دهد.

باشگاه باید هر کسی را که این کارها را انجام می دهد محروم کند

حلالی با توجه به اینکه در این سال ها بسیاری از مربیان و بازیکنان پرسپولیس از نام و برند این تیم استفاده کرده اند، تصریح کرد: دقیقا همین طور است! این آقایان از اسم پرسپولیس استفاده می کنند و کار تبلیغاتی می کنند و از آن پول هم می گیرند اما حالا اگر بعداً از پرسپولیس پول بگیرند بهشت ​​را روی زمین می آورند. این چیزها بدعت های خطرناکی است. حرف های من فعلا نیست و در این سال ها از همه مربیان و بازیکنانی که این کارها را انجام داده اند خوشم نیامده است. وقتی مربی این کارها را انجام می دهد یعنی هوادار را جلوی باشگاه می گذارد و در این شرایط آن فرد می تواند هر کسی باشد. باشگاه باید جلوی این کار را بگیرد. نام های بزرگ زیادی در پرسپولیس حضور داشتند اما این اتفاقات رخ نداد. درست است که ما چندین بار قهرمان شده ایم، اما افراد زیادی هستند که می توانند پرسپولیس را از شرایط فعلی قوی تر کنند، اما شما شرایطی را می بینید که حتی اگر پول فصل گذشته را هم گرفتند، همیشه این کارها را انجام می دهند.

مردها برای رسیدن به اهدافشان نقش بازی می کنند!

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه این اختلافات بین یحیی گل محمدی و چند مدیر عامل پرسپولیس همیشه در سال های اخیر به وجود آمده است، ادامه داد: این خبر را شنیدم و از صحت آن اطلاعی ندارم. اگر واقعاً بحث تذکر باشگاه است، باید بگویم سیاست تجاری این آقایان است! البته باید فکر کنند که در این بین هواداران متضرر خواهند شد. آنها در رسیدن به اهداف خود نقش دارند و برایشان مهم نیست که چند نفر در این شرایط سکته می کنند و می میرند. شنیدم مسئولان باشگاه این سوالات را تکذیب کردند اما همان افراد ماجرای علیرضا بیرانوند را تکذیب کردند. اگر آقایان این کار را کردند واقعا کار زشتی است چون پرسپولیس باید برای موفقیت در آسیا تلاش کند و تیم را جمع کند نه اینکه با دست خودش آنها را کنار بزند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال