باور نکردنی: تصمیم تاریخی فدراسیون فوتبال (عکس)

سال ها پس از بازی پاس و پرسپولیس، آخرین بازی لیگ سال 1375 بین استقلال و پرسپولیس پس از افتتاح لیگ در سال بعد در سال 76 برگزار شد یا در همان سال پرسپولیس به دلیل تعداد زیاد، فصل بعد جایگاه خود را در لیگ حفظ کرد. تعداد بازیکنان تیم ملی و حذف خیلی از بازی های تاخیری از لیگ.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در تصویری که مشاهده می کنید، یکی از تصمیمات باورنکردنی فدراسیون فوتبال که در سال 1371 گرفته شد، محاسبه نتیجه پرسپولیس و پاس در هشتاد و ده دقیقه بازی را مشاهده می کنید. بازی فینال لیگ ایران در سوپرجام تهران و حضور مستقیم این دو تیم در لیگ فصل آینده اتفاقی باورنکردنی در دنیای فوتبال با قطعنامه هایی که قبل و بعد از آن نمونه های زیادی از آن را دیده ایم.


سرویس خبر شماره: 1869758
22 فوریه 1401 در 1:40 ب.ظ
22 هزار |

3نقطه نظر

برگه ای از تاریخ؛

تصمیمات غیرقابل باور و باور نکردنی که در فوتبال ایران گرفته می شود و گاه در عرصه های مختلف در سطوح مختلف مدیریتی تکرار می شود.

1800644



مجله اخبار فوتبال داخلی

تصمیم فدراسیون در آن سال و امتیاز دادن به حضور پرسپولیس و پاس در لیگ فصل بعد، زمانی رخ داد که استقلال در گروه خود سوم و در ترکیب دو گروه پنجم شد و برای کسب سهمیه در لیگ مجبور شد. سوپرجام را پشت سر بگذارد.

سال‌ها قبل در مسابقات جام باشگاه‌های تهران، اداره فوتبال استان تهران تصمیم گرفت در صورت تساوی 2-2 یا بیشتر، 1.5 امتیاز به تیم‌های حاضر در مسابقات باشگاهی تهران تعلق گیرد. رویدادی تاریخی که تنها در یک دوره از مسابقات خدمت کرد.

1800643

پرسپولیس که در فینال به پاس باخت، با پاس به لیگ سال بعد رفت و استقلال که در مجموع در دو گروه پنجم شد، در روزهای بد خود نتوانست سهمیه سوپرجامی را به دست آورد تا اینکه تصمیم عدم تعهد خود را گرفت. مدیر عامل کاظم اولیایی در لیگ دسته اول. سوم بازی کن و فصل بعد دوباره در دسته اول خواهد بود.

فوتبال ایران تصمیمات و تصمیمات باورنکردنی زیادی گرفته است که یکی از آنها در سال ۱۳۷۱ گرفته شد.

باور نکردنی: تصمیم تاریخی فدراسیون فوتبال (عکس)