بارقه امید میسون گرینوود برای بازگشت به منچستریونایتد/ بازیکنان نمی خواهند او برگردد!

اما یک منبع گفت: “میسون برای مدت طولانی با باشگاه در تماس نبوده است و آن چند تماس همیشه از طریق شخص ثالث انجام شده است. بنابراین تماس گرفتن مدیر با او گام بزرگی بود. برای او و او واقعاً از آن قدردانی می کند. مربی از او پرسید که از نظر جسمی و روحی چطور است و او گفت که از رفع اتهامات خوشحال است و باشگاه باید تصمیم بگیرد که آیا می تواند دوباره برای او بازی کند یا خیر. یونایتد و این تصمیم او نبود.”

میسون گرین وود

گرین وود در سن پنج سالگی زمانی که پدرش اندرو او را به باشگاه جوانان محلی آیدول جونیورز برد، فوتبال رقابتی را شروع کرد. او اولین بازی خود را بعد از تولد شش سالگی خود انجام داد و ده گل به ثمر رساند. آکادمی یونایتد به او مکانی در آکادمی آنها در هالیفاکس، وست یورکز را پیشنهاد داد.

در این زمینه این مقالات را بخوانید:



سرویس اخبار فوتبال خارجی

اوایل این هفته، نایک اعلام کرد که هیچ برنامه‌ای برای همکاری با گرین‌وود ندارند، در حالی که روسای یونایتد به دنبال اسپانسر می‌گردند تا نظر خود را در مورد امکان بازی مجدد بیان کنند.

میسون گرین وود

در اوایل این ماه، دادستان ها اتهام تلاش برای تجاوز جنسی، آسیب بدنی و رفتار اجباری یا کنترلی علیه گرینوود را لغو کردند. این تصمیم پس از آن گرفته شد که 12 شاهد، از جمله زنی که در مرکز اتهامات قرار داشت، از همکاری امتناع کردند. گرین وود هنوز نمی تواند برای یونایتد بازی یا تمرین کند زیرا شیاطین سرخ در حال انجام تحقیقات داخلی هستند.

مربی هلندی چند روز پس از اینکه دادستان پرونده تجاوز و تجاوز را رد کرد، با میسون گرینوود تماس گرفت. تنهاچ برای اولین بار از زمان هدایت یونایتد در تابستان گذشته با گرین وود 21 ساله صحبت می کرد. تمام تماس های قبلی با باشگاه، که وضعیت گرینوود را پس از دستگیری او در ژانویه 2022 به حالت تعلیق درآورد، از طریق شخص ثالث بود.

بر اساس گزارش های منتشر شده در The Athletic، آنها متقاعد شده اند که گرین وود باید ترک کند. این حس حتی در بین هم تیمی هایش در رختکن مردانه هم احساس می شود و همه موافق بازگشت او نیستند. همچنین گفته می شود که هواداران با وجود رفع اتهام از بازگشت گرین وود به باشگاه مطمئن نیستند. حتی برخی خواستار فسخ قرارداد او شدند.

گرینوود که حدود 100 هزار پوند در هفته دستمزد می گرفت، هنوز تا سال 2025 با یونایتد قرارداد دارد. او قبل از دستگیری حدود 50 میلیون پوند ارزش داشت و به عنوان یکی از هیجان انگیزترین استعدادهای جوان در فوتبال اروپا شناخته می شد. اما ظاهرا بازیکنان منچستریونایتد نمی خواهند او به باشگاه برگردد.

آنها ادامه دادند: «روحیه میسون پس از تماس بهبود یافت. او از شش سالگی در یونایتد بوده و تنها کاری که می خواهد انجام دهد این است که برای آنها فوتبال بازی کند. او از بازی با توپ خوشحال است و می خواهد دوران حرفه ای خود را به مسیر اصلی بازگرداند. اما او به خوبی می داند که باشگاه باید تصمیم بزرگی بگیرد.”

میسون گرین وود

میسون گرین وود

میسون گرینوود برای اولین بار پس از رد شدن اتهامات تجاوز جنسی، با اریک تنهاچ، سرمربی منچستریونایتد صحبت کرده است.

در سال 2018، ژوزه مورینیو این بازیکن 16 ساله را برای تور پیش فصل آمریکا انتخاب کرد. چند ماه بعد او اولین قرارداد حرفه ای خود را با 800 پوند در هفته امضا کرد. این مهاجم با استعداد اولین بازی خود را برای تیم اصلی در مارس 2019 انجام داد. او آخرین بار در 22 ژانویه 2022 در برد 1-0 لیگ برتر مقابل وستهم بازی کرد. گرینوود 129 بازی برای یونایتد انجام داد و 35 گل به ثمر رساند و یک بازی ملی برای انگلیس انجام داد.

پس از دستگیری، او از قرارداد چند میلیون پوندی نایک کنار گذاشته شد. و EA Sports نیز آن را از بازی ویدیویی محبوب FIFA 22 حذف کرد.