با اتفاقات پرحادثه هفته بیست و هشتم لیگ آزادگان


سرویس خبر شماره: 2016341
3 مه 1403 در 2:32 ب.ظ.
141

1نقطه نظر

صدای همه تیم ها بیرون است!

شش هفته مانده به پایان لیگ آزادگان و در شرایطی که جدال برای صعود و بقا داغ است، این هفته شاهد اتفاقات عجیبی بودیم.

با اتفاقات پرحادثه هفته بیست و هشتم لیگ آزادگان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیگ دسته اول نیز در هفته های گذشته پر از هیجان و هیجان است و تیم های خیبر خرم آباد، فجرسپاسی، چادرملو اردکان و نفت مسجد سلیمان به دنبال کسب دو سهمیه صعود هستند و در در انتهای جدول نیز تیم های خوشه ای با طلایی، داماش گیلان، دریا بابل، شهرداری آستارا، شاهین بندر عماری برای جلوگیری از سقوط مبارزه می کنند. با این حال این هفته لیگ برتر با حواشی فراوانی همراه بوده است که در ادامه به آن می پردازیم.

خیبر رفت، دریای بابل از زمین رفت!

یکی از موفق ترین دیدارهای این هفته در خرم آباد برگزار شد. خیبر خرم آباد دوباره صاحب یک پنالتی شد و این بار جنجال بزرگی به راه افتاد و دریا بابل در آخرین ثانیه به اعتراض به این پنالتی زمین را ترک کرد و سپس با وساطت به زمین برگشت و پس از دریافت گل با شکست خرم آباد را ترک کرد. و خیبر یک قدم به صعود نزدیکتر است. این دیدار که دو تیم به تساوی 3 بر 3 رسیدند با اعلام یک پنالتی به سود خیبر به دقیقه 91 موکول شد.

یکی دیگر از اتفاقات حاشیه ای دیدار خیبر و دریا بابل حضور عده ای به عنوان هوادار نماینده خرم آباد با پیراهن نساجی مقابل نماینده مازندران (دریا بابل) بود. این اتفاق که جنجالی شد البته به سرعت با واکنش مدیران نساجی همراه شد و آنها این اقدام را ناهماهنگ خواندند و مدعی برخورد با آن شدند.

داماش گیلان در یک قدمی سقوط است
آریو اسلامشهر در خانه مقابل داماش به برتری 2 بر صفر دست یافت تا داماش گیلان در فاصله 6 هفته مانده به پایان رقابت ها به سقوط نزدیک شود و باید دید علی نظرمحمدی می تواند سهمیه گیلان را در لیگ یک حفظ کند یا خیر.

قرعه کشی برای نامزد ارتقاء به Songon. مس اعتراض کرد
تقابل نفت مسجد سلیمان به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر با تساوی برابر مس در سونگون همراه بود. این در شرایطی بود که مسی ها مدعی شدند یک پنالتی واضح برای این تیم نادیده گرفته شده تا نفت مسجد سلیمان با یک امتیاز بازی را ترک کند و همچنان شانس صعود داشته باشد.

گل عالی در لیگ دسته اول
مس شهربابک که مانند فصول گذشته به دنبال به پایان رساندن فصل در میانه جدول است، در خانه با سه گل به پیروزی رسید. از نکات ویژه این دیدار می توان به سوپرگل مرتضی حسینی زاده از فاصله بیش از 50 متری اشاره کرد. کوشه طلایی با این شکست همچنان در انتهای جدول قرار دارد و به نظر می رسد با این شرایط روزهای پایانی حضورش در مسابقات قهرمانی دسته اول را دنبال کند.

چادرملو: نمی خواهید به لیگ برتر صعود کنیم!
شاید تندترین اظهارات این هفته مربوط به نماینده یزد باشد که در کنار سعید اخباری همچنان یکی از مدعیان صعود به حساب می آید. چادرملو در شرایطی در خانه به تساوی رسید که ادعا می شود پنالتی واضح در این دیدار به سود این تیم نادیده گرفته شد. تصاویر منتشر شده از تقابل دروازه بان حریف با مهاجم آن تیم نیز برخورد شدیدی را نشان می دهد. مدیرعامل این باشگاه در گفتگوی پرشور با اسپورت سه با اشاره به اتفاقات رخ داده تاکید کرد که به نظر می رسد گرایشی وجود دارد که نمی‌خواهد این تیم پیشرفت کند!

2013740
2013741
وضعیت شکم و قفسه سینه محمد مسلمی که دروازه بان نفت و گاز گچساران با حرکتی خشن به او برخورد کرد اما داوران مسابقه این صحنه را پنالتی اعلام نکردند!

قرعه کشی بندر با ارزش را تماشا کنید
مدافع سابق پرسپولیس که اکنون هدایت تیم شهرداری آستارا را برعهده دارد، مقابل یک تیم سقوط کرده دیگر به یک تساوی ارزشمند خارج از خانه دست یافت. قرعه ای مهم که می تواند تاثیر زیادی در بقای این تیم در ادامه فصل داشته باشد.

تساوی شیراز و کرمان
دیدار شهر راز و مس کرمان اگرچه در جدول رده بندی اهمیتی نداشت اما با حساسیت زیادی دنبال شد تا اکبر محمدی نتایج نارنجی پوشان را ادامه دهد. اما در دیداری که موقعیت‌های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کردند، در نهایت به تساوی 1-1 رضایت دادند تا تنها نتیجه این مبارزه برای کرمانی‌ها تداوم شکست‌ناپذیری و امتیازشان در هفته‌های اخیر باشد.

سایپا در مدار شکست است، روان پریش به دنبال اثبات است
به نظر می رسد محمد محمدی به عنوان مدیرعامل جدید سایپا کار سختی برای بازگرداندن این تیم به روزهای خوب گذشته دارد. مدیرعامل سایپا که به دنبال پایان دادن به روند پذیرش شکست در این تیم است، پس از پیروزی ارزشمند هفته گذشته مقابل خیبر خرم آباد، بار دیگر تیمش را در پارس جنوبی شکست خورد. امید روانخواه که شایعه جدایی اش از پارس جنوبی شنیده می شد، با گرفتن سه بازی از مدیران این تیم توانست 7 امتیاز را کسب کند تا نشان دهد به دنبال اثبات خود است.

لغو مسابقه جنجالی در اهواز
فاجرسپاسی به عنوان یکی از مدعیان صعود باید در اهواز به مصاف استقلال ملاثانی می رفت که در نهایت ناهماهنگی میزبان باعث شد. این بازی را لغو کنید تبدیل شد. ملاثانی که 8 بازی با استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر انجام داده بود، این بار بدون هماهنگی با این تیم و در شرایطی که طی نامه ای به سازمان لیگ اعلام کرده بودند که توانسته اند ورزشگاه غدیر را در اختیار این تیم قرار دهند. برای استقبال از او در آینده فصلی وجود نخواهد داشت، لیگ با چالش بزرگی روبرو است. باید دید سازمان لیگ چه تصمیمی در خصوص این دیدار خواهد گرفت که نقش تعیین کننده ای در سرنوشت تیم های رقیب (روز دستگیری نفت مسجد سلیمان و چادرملو) خواهد داشت.

2013551

مجله اخبار فوتبال داخلی