گواردیولا: بازیکنان من باید دو روز در یخچال بمانند!


سرویس خبر شماره: 2016343
3 مه 1403 ساعت 2:40 ب.ظ.
2.9 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

بعد از یک هفته شلوغ

پپ گواردیولا با اشاره به هفته شلوغ منچسترسیتی اظهار نظر جالبی کرد.

گواردیولا: بازیکنان من باید دو روز در یخچال بمانند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی از برنامه ریزی مسئولان فوتبال انگلیس به شدت ناراضی است. پس از پیروزی روز شنبه در نیمه نهایی جام حذفی مقابل چلسی، او آشکارا گفت که نمی داند بازیکنانش چگونه توانستند زنده بمانند. پپ از فاصله کوتاه دیدار مقابل رئال و سپس چلسی ناراحت بود و انتظار داشت بازی تیمش به یکشنبه موکول شود.

سیتی که به دنبال چهارمین قهرمانی متوالی خود در لیگ است، با یک بازی کمتر و 71 امتیاز کمتر از آرسنال و لیورپول سوم است و روز پنجشنبه به مصاف برایتون می رود.

2013252

سیتی تنها تیم از چهار نیمه نهایی جام حذفی است که در اواسط هفته بازی می کند. آنها روز شنبه در نیمه نهایی مقابل چلسی با نتیجه 1-0 پیروز شدند که ارلینگ هالند، بهترین گلزن این تیم به دلیل خستگی غایب بود.

گواردیولا در مورد بازیکنانش گفت: به بازیکنانم دو روز مرخصی می‌دهم تا با خانواده‌هایشان در خانه بمانند. آنها دو روز را در یخچال نگه می‌دارند تا بعد از یک هفته پرمشغله تازه کنند. گفتم سعی کنید استراحت کنید و اصلاً به فوتبال فکر نکنید. دو روز برای آماده شدن برای برایتون و سپس بازی ناتینگهام فارست (یکشنبه) این برنامه دیگر برای ما چیز عجیبی نیست.

مجله اخبار فوتبال خارجی