بدتر نمی شود/ ما کور نیستیم!

کلوپ ابتدا در مورد این بازی گفت: ما موقعیت های خطرناک زیادی برای گلزنی ایجاد کردیم. ما هم گل زدیم. گل خیلی خوبی بود اما در آخرین ثانیه نیمه اول گل دوم را دریافت کردیم. بدون شک روی یک خطا به گل رسیدیم و روی یک ضد حمله دروازه ما باز شد. در پایان نیمه اول با علم به اینکه بدون توجه به نتیجه خوب بازی می کنیم به رختکن رفتیم. می خواستیم به همان بازی خوب ادامه دهیم اما متاسفانه نشد. توانستیم دوباره به تساوی برسیم. در محوطه جریمه باید زودتر توپ را از محوطه جریمه خارج می کردیم. من این صحنه را دیدم و می توانید حدس بزنید که به نظر من یک پنالتی واضح نیست. این یک تحریم بسیار بحث برانگیز بود. فکر می‌کنم داور می‌توانست صحنه را بیشتر بررسی کند، اما نمی‌دانم چرا این کار را نکرد. برخی چیزها علیه ما بود، اما ما کور نیستیم. می دانیم که می توانستیم در عرض چند دقیقه بهتر باشیم. ما مشکلات زیادی برای آنها ایجاد کردیم اما بدون امتیاز به خانه می رویم.

ترنت الکساندر آرنولد، مدافع راست بین‌المللی لیورپول در این بازی تعویض شد، کلوپ گفت: “متاسفانه ترنت مصدوم است. لوئیس دیاز نیز. هر دو خوب نیستند. بدتر از این نیست.” سرمربی آلمانی لیورپول سپس درباره آرسنال، رهبر لیگ برتر انگلیس گفت: آرسنال خیلی خوب است. با این حال فکر می کنم با توجه به اتفاقاتی که در زمین رخ داد، دریافت سه گل در این بازی حق ما نبود. ما باید از باز شدن پورتال خود در این مواقع حساس جلوگیری کنیم. متاسفانه این اتفاق نیفتاد و آنها گل زدند. فکر می کنم این مسابقه باید با تساوی به پایان می رسید.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

در پایان بازی یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول احساس کرد که تیمش نباید در این دیدار شکست می خورد، زیرا پنالتی که داور به سود آرسنال گرفت و منجر به گل سوم و برتری تیم شد. توپچی از نظر این مربی آلمانی درست نبود.

لیورپول با نتیجه 3-2 مقابل آرسنال شکست خورد تا شرایط بحرانی این تیم ادامه داشته باشد و فاصله با آرسنال صدرنشین به 14 امتیاز می رسد.