آیا دربی پایتخت بعد از جام جهانی به تعویق افتاده است؟

اگرچه سهیل مهدی به صراحت از برگزاری دربی پایتخت پس از جام جهانی خبر نداد، اما به نظر می رسد در نهایت این اتفاق بیفتد.

آیا دربی پایتخت بعد از جام جهانی به تعویق افتاده است؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با توجه به زمان اندک تا آغاز جام جهانی 2022 قطر، زمان اختتامیه لیگ برتر ایران، زمان برگزاری دربی پایتخت و حضور بازیکنان بومی در اردوی تیم ملی به یک علامت سوال تبدیل شده است. رئیس سازمان لیگ می گوید برنامه هفته دوازدهم آماده است اما منتظر تصمیم سرمربی تیم ملی هستند. تصمیمی که به نظر می رسد منجر به لغو شهرورد از پایتخت شود.

سهیل مهدی با حضور در برنامه خبر گفت: زمان برگزاری هفته دوازدهم 21 و 22 آبان ماه در نظر گرفته شده است که تنها 2 روز تا شروع مینی کمپ تیم ملی باقی مانده است. طبق گمانه زنی ها به نظر می رسد تیم ملی در حال آماده سازی برنامه جدیدی است. همانطور که می دانید تا شروع روز فیفا، لژیونرها نمی توانند در کنار تیم ملی باشند. همانطور که متوجه شدیم کشورهای حوزه خلیج فارس مانند قطر و امارات در تلاش هستند تا لیگ خود را زودتر به پایان برسانند. به خصوص قطر که میزبان این مبارزات است.

وی در ادامه صحبت های خود اینگونه گفت: باید بپذیریم که با برنامه ریزی جدید فیفا که یک هفته قبل بازیکنانی از سراسر دنیا برای تیم های ملی خود در دسترس هستند، برای آقای کی روش خیلی سخت است که تیم را به این هماهنگی برساند. به خصوص که زمان کمتری دارد و به همین دلیل این روزهای ریکاوری اعطا شده است تا حداقل بازیکنان ملی را در این مدت کوتاه به این سطح از آمادگی برسانند. آقای کی روش به برگزاری اردوهای طولانی مدت شهرت دارد و زمان زیادی تا جام جهانی باقی نمانده است.


سرویس خبر شماره: 1847403
17 اکتبر 1401 @ 23:17 |
3.3 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

اظهارات ضد و نقیض سهیل مهدی در شبکه خبر

سهیل مهدی با صحبت های امشب به صراحت و رسمی از برگزاری دربی پایتخت پس از جام جهانی خبر نداد اما تلویحا آن را تایید کرد و به نظر می رسد دیدار استقلال و پرسپولیس n در 22 آبان برگزار نشود. . .



مجله اخبار فوتبال داخلی

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به اینکه کی روش به برگزاری دربی قبل از شروع جام جهانی اعتراض داشته یا نه، پاسخ داد: مشخصا مخالفتی نداشتند. آنها فقط دغدغه طرح تامین را داشتند که باید مشخص شود اگر می توانند از این فرصت استفاده کنند، بهره برداری لازم را داشته باشند، اگر نه ما می توانیم تعامل لازم را با آنها داشته باشیم.

مهدی درباره اینکه آیا سفر تهران به تهران بعد از جام جهانی به تعویق می افتد، گفت: اگر هفته دوازدهم در اختیار تیم ملی باشد، دربی پایتخت بین استقلال و پرسپولیس بعد از جام جهانی به تعویق می افتد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هفته دوازدهم قطعا برگزار می شود یا خیر، گفت: برنامه ریزی ما تا پایان هفته دوازدهم آماده است و می توانیم آن را اعلام کنیم. اما همانطور که اشاره کردم، چون برنامه این هفته به برنامه تیم ملی نزدیک است و ممکن است بخواهند از یک یا دو روز اضافه اردو استفاده کنند، عملا هفته دوازدهم باید در اختیار تیم ملی باشد.