برونو فرناندز اولین بازیکنی است که در این فصل 100 موقعیت در لیگ برتر ایجاد کرده است – اخبار نقل و انتقالات من یونایتد

فصل منچستریونایتد امروز بعدازظهر یک ناامیدی دیگر را متحمل شد و نیروهای اریک ده هاگ در خانه با برنلی، تیم مورد علاقه سقوط، به تساوی 1-1 لنگیدند.

بسیاری از بازیکنان یونایتد نمی توانند سر خود را پس از یک رقابت پر از عملکرد ضعیف بالا نگه دارند، اما برونو فرناندز کاپیتان ممکن است یکی از آنها باشد.

هافبک پرتغالی همچنان خلاق ترین نیرو در تیم یونایتد است و در بازی امروز به نقطه عطفی دست یافت.

فرناندز پشت بیشتر فشارهای اولیه یونایتد مقابل تیم وینسنت کمپانی بود و در این روند صدمین شانس خود را برای یک هم تیمی در این فصل ایجاد کرد.

با انجام این کار، فرناندز اولین بازیکنی بود که به این رقم رسید که با توجه به استعداد خلاق در بخش، یک دستاورد خوب بود.

با تیم‌هایی که در صدر قرار دارند شانس پشت سر هم در بازی‌ها به دست می‌آیند، این واقعیت که برونو اولین نقطه عطف در یک تیم یونایتد ضعیف است، گواهی بر توانایی اوست.

با این حال، متأسفانه برای این بازیکن 29 ساله، هم تیمی‌هایش برای مطابقت با سطح عملکرد او تلاش کرده‌اند و از فرصت‌هایی که به او ارائه شده است، بهترین استفاده را نبرده‌اند.

یونایتد همچنان کم گل‌ترین نیم فصل لیگ برتر است، موضوعی که در طول فصل گریبان گیر آن‌ها بوده است.

فرناندز با وجود تعداد فوق العاده و در دسترس بودن تقریباً همیشه حاضر، همچنان با علامت سوال بخش های رسانه ای و هواداران یونایتد مواجه است.

در حالی که منصفانه است که بگوییم او می تواند اجازه دهد احساساتش گاهی اوقات او را تحت تأثیر قرار دهند، نگران کننده است که فکر کنیم بدون او تیم یونایتد چگونه خواهد بود.

مطمئناً یکی از بهترین خریدهای یونایتد در دوران پس از فرگوسن، فرناندز شایسته این است که دوران خود را در یونایتد با چیزی بیش از یک جام کارابائو به پایان برساند.

یونایتد در فرم ضعیفی قرار دارد اما این شانس را دارد که فصل وحشتناک خود را با قهرمانی در فینال جام حذفی در ماه مه مقابل همسایه منچسترسیتی به پایان برساند.

اگر بخواهند سیزدهمین جام حذفی را به فهرست افتخارات باشگاه اضافه کنند، می‌توانید روی نقش کلیدی برونو در ومبلی حساب کنید.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/04/27/bruno-fernandes-the-first-player-to-create-100-chances-in-the-premier-league-this-season-279485/ منبع: