سرنوشت توخل در دستان آنچلوتی است!


سرویس خبر شماره: 2017571
8 مه 1403 در 10:26 ب.ظ.
1.1 هزار |

1نقطه نظر

بایرن قبل از بازی سه شنبه مربی انتخاب نمی کند

مکس ابرل، مدیر ورزشی بایرن مونیخ تایید کرد که در آستانه بازی با رئال مادرید، در مورد جانشینی توماس توخل تصمیمی نخواهد گرفت.

سرنوشت توخل در دستان آنچلوتی است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ به دنبال جانشین توماس توخل است. این سرمربی و باشگاه برای همکاری در پایان فصل به توافق رسیدند.

پس از درگیری با ژابی آلونسو، رالف رنگنیک در روزهای اخیر به عنوان گزینه جدی بایرن مونیخ مطرح شده است. سرمربی فعلی تیم ملی اتریش مذاکره با بایرن را تایید کرد اما هنوز تصمیمی نگرفته است.

رسانه های آلمانی تایید کردند که کار انتخاب سرمربی بایرن مونیخ به بعد از دیدار حساس مقابل رئال مادرید موکول شده است چرا که این احتمال وجود دارد که توخل با غلبه بر نماینده اسپانیا، بایرن را به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند.

مکس ابرل، مدیر ورزشی بایرن مونیخ پس از بازی مقابل آینتراخت فرانکفورت این موضوع را تایید کرد.“من همیشه گفته ام که در حال مذاکره با مربیان مختلف هستیم. ما در باشگاه صحبت کردیم و تصمیم خود را در مورد نامزد گرفتیم. حالا منتظریم ببینیم چه اتفاقی می افتد. مهم ترین چیز در حال حاضر بازی روز سه شنبه مقابل رئال مادرید است که پس از آن ما انجام خواهیم داد. ببین چه اتفاقی افتاده.

2015677

او توضیح داد که دقیقا چه زمانی مربی بعدی معرفی می شود“در 2-3 روز آینده همه چیز فقط به رئال مادرید مربوط می شود. من و کریستف فروند سعی می کنیم همه چیز را به یکباره بررسی کنیم. اما در حال حاضر هیچ تصمیمی قبل از بازی رفت مقابل رئال مادرید نخواهیم گرفت.”

او نظر شخصی خود را در مورد انتخاب رنگنیک اینگونه توضیح داد: “رالف رنگنیک یک مربی بزرگ و کسی است که همیشه در لیست ما بوده است. خواهیم دید در روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.”

مجله اخبار فوتبال خارجی