بهترین شب تاریخ نساجی با الهامی (عکس)

سومین بازی متوالی نساجی در جام حذفی فینال این رقابت ها مقابل آلومینیوم بود. رقابتی سخت که ساکت الهامی دوئل جالبی مقابل مهدی رحمتی برای پیروزی داشت و در نهایت با گل های مهرداد عبدی، تیم باریشه و محبوب نساجی قهرمان جام حذفی شد تا خاطره انگیزترین شب تاریخ. این باشگاه در دست شاگردان ساکت بود.

1857569
و قاب ساخته شده توسط ساکت الهامی و مسعود شجاعی در نساجی با جام قهرمانی برای هواداران این تیم راه افتاد.

حالا بعد از گذشت یک سال از این بازی و افتخار تاریخی، نساجی و ساکت در موقعیتی دور قرار گرفته اند. تیم مردمی قائم شهر قهرمان آسیا شد و برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف پیکان خواهد رفت.

اما شاهکار ساکت الهامی و شاگردانش در فروردین اتفاق افتاد. سرمربی ایران قهرمان جام حذفی 2019 موفق شد در ضربات پنالتی استقلال شکست ناپذیر فرهاد مجیدی را شکست دهد و راهی نیمه نهایی شود.

1857567
الهامی پس از پیروزی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی، به شانه لیدرهای نساجی این ورزشگاه دور دست می بالد.


سرویس خبر شماره: 1923584
07 مه 1402 ساعت 00:00
1.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

وقتی آقا ساکت تیم خسته را به آسیا برد

شاید دیدار الهام بخش با تیم سابقش یکی از دیدارهای احتمالی و جالب در مرحله بعدی مسابقات باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مسیری پر پیچ و خم که با برد خارج از خانه مقابل نساجی مقابل ارمنغر آغاز شد. شاگردان الهامی در ادامه کارهای مهم خود موفق شدند با نتیجه 3 بر یک گوهر پرمهرا قلعهنویی سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال ایران را شکست دهند.

1857566
قاب جالبی از سکوت الهام گرفته شده در ورزشگاه امام رضا (ع) پس از برد مقابل گل گهر.

اصرار و علاقه هواداران نساجی برای حضور در دیدار نیمه نهایی باعث شد تا سران باشگاه نساجی ورزشگاه آزادی را به عنوان محل برگزاری دیدار مقابل مس کرمان انتخاب کنند. این انتخاب به فال نیک گرفت و این بار با گل دقیقه 118 حامد شیری سکوهای منتسب به تیم قائمشهری منفجر شد.

1857568
تجربه میزبانی در ورزشگاه آزادی مقابل مس کرمان با حضور نزدیک به 30 هزار تماشاگر در تاریخ باشگاه نساجی ماندگار شده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اردیبهشت در تاریخ باشگاه نساجی رنگ و بوی متفاوتی نسبت به ماه های دیگر در تقویم دارد. جدای از صعود این تیم پرطرفدار شمالی به لیگ برتر در اردیبهشت 97، زیباترین عصر تاریخ این باشگاه در تاریخ 19 اردیبهشت 1401 رقم خورد. جایی که نساجی چی ها با هدایت ساکت الهامی قهرمان جام حذفی فوتبال ایران شدند.

یک سال از موفقیت تاریخی نساجی در قهرمانی در جام حذفی فوتبال ایران می گذرد.

بهترین شب تاریخ نساجی با الهامی (عکس)

از سوی دیگر ساکت الهامی برنده دو دوره از سه دوره اخیر این مسابقات با هواداران به راهیابی به مرحله نیمه نهایی فکر می کند و در ابتدای هفته آینده باید به مصاف استقلال ملاثانی برود.