“به نظر خوب بود!” – ترنت در ضربه ایستگاهی و چرا کلوپ احساس می کند الیوت “15٪” مسئول است – باشگاه لیورپول

ترنت الکساندر-آرنولد برای اولین بار پس از آخرین گلش مقابل فولام به گلزنی بازگشت، اما یورگن کلوپ احساس می کند که هاروی الیوت تا حدودی مسئول است.

نایب کاپیتان لیورپول با یک ضربه ایستگاهی دقیق دروازه کریون کوتیج را باز کرد، ضربه ای که او به زیبایی روی دیوار فولام پیچید.

این پایان انتظار طولانی برای یک گل پس از غیبت اخیر او در 12 بازی بود، و الکساندر-آرنولد از هر لحظه لذت برد زیرا به تیمش کمک کرد تا یک برد بسیار مورد نیاز را کسب کند.

شماره 66 به بی بی سی گفت: “از آنچه من دیدم احساس خوبی داشت و به نظر خوب می رسید.” “بچه ها به من گفتند که خیلی خوب است!

از لبخندهایشان و اینکه چقدر هیجان زده هستند می توان فهمید که پایان خوبی بود. گلزنی دوباره هیجان انگیز بود.

لندن، انگلستان - یکشنبه، 21 آوریل 2024: ترنت الکساندر-آرنولد، بازیکن لیورپول، اولین گل را از روی ضربه ایستگاهی در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین فولام اف سی و لیورپول اف سی در کریون کوتیج به ثمر رساند.  (عکس از دیوید راوکلیف/پروپاگاندا)

این چند ماه برای من سخت بود – نمی‌توانستم بازی کنم و کاری را که دوست دارم انجام دهم – بنابراین بازگشت به آنجا احساس شگفت‌انگیزی است.

من از فوتبالم لذت می برم و احساس می کنم خوب بازی می کنم. فوتبال بازی کردن خوبه مرد این بهترین کار است.»

ضربه ایستگاهی الکساندر-آرنولد تنها دقایقی پس از دیگری از موقعیتی مشابه خارج از محوطه جریمه، اما در سمت مقابل، توسط الیوت انجام شد که با تلاش کم خود به دیوار برخورد کرد.

الکساندر-آرنولد توضیح داد: “هاروی ایده درستی داشت، نه اجرای آن.”

و به همین دلیل است که کلوپ مدعی شد “10 تا 15 درصد” گل باید متعلق به الیوت باشد، و تلاش دوم قرمزها با آموختن از اولین تلاش مثمر ثمر بود.

“من فکر می کنم هاروی الیوت 10 تا 15 درصد از گل (ترنت) را در اختیار دارد، زیرا ما فولام را آنالیز کردیم و دیدیم که دیوار در حال پریدن است و (ما) به هاروی گفتیم که سعی کند از آن عبور کند.

آنها آشکارا نمی پریدند، فقط کمی، بنابراین هاروی نتوانست از آن عبور کند. جمعیت می خندیدند، اما مطمئنم اگر به عقب نگاه کنم، دیوار به اندازه آنها بالا نپرید.

ضربه آزاد بسیار عالی، (ترنت) هر از گاهی چنین می کند. ما به آن نیاز داشتیم، این یک گل عالی بود. ترنت استثنایی بود و بازگشت او بسیار مفید است.”

https://www.thisisanfield.com/2024/04/it-looked-good-trent-on-free-kick-and-why-klopp-feels-elliott-is-15-responsible/ منبع: