روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد


سرویس خبر شماره: 2016224
2 اردیبهشت 1403 ساعت 22:47 |
1.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

دوست دارم در جام جم بمانم و به کارم ادامه دهم

سرمربی پارس جنوبی جم به شایعات احتمال حضورش در استقلال به عنوان مدیر آکادمی واکنش نشان داد.

روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در روزهای اخیر برخی رسانه ها از حکم علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال، امیدرضا روانخواه به عنوان سرپرست آکادمی این باشگاه خبر دادند. در همین رابطه گفته شد خطیر درخواست حضور سرمربی فعلی پارس جنوبی جم در باشگاه استقلال را داشته که این سوال واکنش های مختلفی را در پی داشت.

امروز پس از دیدار پارس جنوبی و سایپا در لیگ یک این سوال از روانخواه پرسیده شد. سرمربی پارس جنوبی جم ضمن تایید پیشنهاد مدیریت آکادمی باشگاه استقلال گفت: “فقط استقلال نیست، پیشنهادهای دیگری هم وجود دارد. من بازیکن استقلال بودم و قبلا در آکادمی رسمی کار می کردم. از زمانی که مربی شدم، بخشی از کارم توجه به جوانان با استعداد است.”

او ادامه داد: شاید با من صحبت هایی شده بود، اما من با پارس جنوبی قرارداد دارم و نمی توانم به تنهایی تصمیم بگیرم، من عاشق تیمم هستم و فقط برای مربیگری به اینجا نیامده ام همکاران و رختکن من می خواهم با این افراد موفق شوم.

روانخواه در این بخش افزود: قطعاً قصد رفتن ندارم. اگر شرایط مهیا باشد دوست دارم بمانم. حداقل تا زمانی که قرارداد دارم، دوست دارم کارم را اینجا (پارس جم) انجام دهم.»

مجله اخبار فوتبال داخلی