بیل: من وقتم را با روزنامه های اسپانیایی تلف نمی کنم

گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید واکنش جالبی به انتقادات روزنامه های اسپانیایی نشان داده است.


سرویس خبر شماره: 1816663 |
04 فروردين 1401 ساعت 21:43 |
1092 امتیاز خبر|

0نظرات

در همین حال، در ماه های اخیر رسانه ها و نشریات اسپانیایی به شدت از گرت بیل انتقاد کرده اند. “برای من مهم نیست که رسانه های اسپانیایی چه می نویسند. وقت تلف کردن است. من آن را نمی خوانم. می توانم خیلی چیزها را بگویم، اما بهتر است. من صحبت نمی کنم (می خندد)”.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گرت بیل آخرین فصل حضور خود در رئال مادرید را ترک می کند. ستاره ولزی امیدوار بود با هدایت کارلو آنچلوتی به روزهای خوب گذشته خود در سانتیاگو برنابئو بازگردد و با خاطرات خوش رئال مادرید را ترک کند، اما باز هم همان مشکل همیشگی، مصدومیت های مکرر این بازیکن، او را از رسیدن به این هدف باز داشت.

گفتنی است گرت بیل در مرحله نیمه نهایی پلی آف جام جهانی مقابل اتریش به مصاف ولز می رود و شاید تقابل این بازیکن با داوید آلابا جذابیت خاصی داشته باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

گرت بیل در بخشی دیگر از صحبت های خود به تمجید از هم تیمی جدید خود در رئال مادرید، داوید آلابا پرداخت و گفت: “دیوید آلابا بازیکن بزرگی است و ما خیلی خوب با هم کنار می آییم. مطمئنم قبل و بعد از آن.” ما بازی خوبی خواهیم داشت. زمان بازی در تمرینات کمی از او دوری کردم تا مرا لگد نزند (می خندد).