بیگ ویلی استایل | آرسبلاگ … وبلاگ آرسنال

990

این دقایقی است که ویلیام سالیبا در این فصل بازی کرده است. او در این فصل بیشترین بازی را برای آرسنال انجام داده است، اگرچه بن وایت با 988 او را به شدت تحت فشار قرار داده است و مارتین اودگارد با 981 خیلی عقب نیست.

گفته می شود که او یکی از بهترین هافبک های میانی جوان جهان است، اما من فکر کردم شاید جالب باشد که به آمارهای این فصل نگاه کنم که به وضوح این را نشان می دهد. اولین آمار این است که اکثر شما دو چشم دارید و می توانید ببینید که او چه بازیکن خارق العاده ای است. جثه‌اش او را تبدیل به چهره‌ای باشکوه در پشت می‌کند، و من هنوز هم گهگاه به آن گیف برمی‌گردم که ارلینگ هالند فقط از روی او می‌پرد و در یک تپه صاف مچاله می‌شود، مثل زمانی که دارث ویدر اوبی‌وان کنوبی و تمام چیزهایی را که باقی مانده بود، زد. ردای او بود (چگونه کار کرد، btw؟ آن لباس از چه چیزی ساخته شده است؟ با نزدیک شدن به زمستان، من یک لباس مجلسی می خواهم که بتواند قدرت یک شمشیر نوری را تحمل کند که به نوبه خود می تواند یک مرد را از بین ببرد).

640

این پاس‌های تلاشی (فقط PL) هستند. او 94 درصد آنها را تکمیل کرده است. این توانایی هرگز بیشتر از روز یکشنبه مقابل من سیتی مشهود نبود، زمانی که او 98 درصد پاس‌هایش را در برابر یکی از بهترین تیم‌های پرسینگ روی کره زمین انجام داد.

او در لیگ قهرمانان اروپا با 92 درصد پیشرفت کار کرده است.

41

قطعی تا این لحظه در لیگ برتر و لیگ قهرمانان. شما می توانید تمام سرعت و توانایی بدنی دنیا را داشته باشید، اما اگر یک هافبک میانی هستید که نمی توانید بازی را بخوانید، در مشکل بزرگی هستید. مثل کتاب می خواند. یا یک وب سایت بسیار خوب طراحی شده، که با تبلیغات پر نشده و برای دستگاه های تلفن همراه بهینه شده است.

او همچنین 6 تلاش برای دروازه را در این فصل مهار کرده است، و اگرچه این ممکن است نشان دهنده یک عنصر نهایی باشد، این هنوز یک مؤلفه ضروری برای دفاع در بالاترین سطح است – اغلب به این دلیل که چیزی در جای دیگری “اشتباه” شده است.

2

فقط دو خطا در این فصل انجام شده است. چیز بسیار تمیزی در نحوه دفاع او وجود دارد و بخشی از آن به موارد بالا مرتبط است. موقعیت یابی و خواندن او از بازی به قدری بی عیب و نقص است که از آن برای رسیدن به آن قبل از حریف استفاده می کند و بنابراین به اقدامات ناامیدانه برای تلاش برای بردن توپ متوسل نمی شود.

عکس آن چیزی بود که من در سال ها تماشای آرسنال مشاهده کردم. هر چه اقدامات مدافع شما ناامیدتر باشد، آنها در تلاشی وحشت زده برای بردن توپ لغزنده تر هستند، یا هر چه بیشتر به دلیل ساده بودن مهاجمی که به هر جایی نزدیک آنها می آید، از زمین می افتند، در چیزی که من آن را مقیاس مستوفی می نامم بالاتر می روند.

جایی که xMuf مستوفی 100 بود، صلیبا در حال حاضر روی 0 است. این چیز بسیار خوبی است.

او همچنین برای کارت زرد در 0 است.

73

دوئل ها برنده شد. ما می دانیم که میکل آرتتا چقدر دوئل ها را دوست دارد. در روزهای گذشته، او در سپیده دم با یک جفت تپانچه در اطراف سن سباستین می چرخید و هر کسی را که در آن بود به چالش می کشید تا ده قدم برود و سپس به دنبال آن برود.

ویلیام سالیبا 66.5 درصد از تمام دوئل هایی را که تاکنون در تمام رقابت ها شرکت کرده است، برنده شده است. فقط برای بیان این موضوع در چارچوب آرسنال: من فکر می کنم بن وایت، گابریل، تاکهیرو تومیاسو و دکلان رایس همگی در این فصل (و غیره) از نظر دفاعی برای ما بسیار خوب بوده اند و درصد بردهای دوئل آنها 50٪، 57٪، 47٪ است. و به ترتیب 57 درصد.

آن بچه ها خوب هستند، ویلیام سالیبا فوق العاده است.

4

سیلی هایی به سر گابریل مارتینلی در پایان بازی من سیتی زد. مهربون ها هیچ آماری برای قدرت جشن گل وجود ندارد، اما این جایی است که شما به Opta نیازی ندارید (بدون مهاجم). او هر زمان که گل می‌زنیم 100 درصد است، این را در فصل گذشته دیدیم و در حالی که ابهام در مورد اینکه قرار است با قراردادش چه اتفاقی بیفتد، چیزی که به من آرامش درونی می‌داد این بود که مشخصا چقدر در این تیم سرمایه‌گذاری کرده بود و چقدر او از بودن بخشی از آن لذت برد

حالا ما او را برای آینده‌ای قابل پیش‌بینی بسته‌ایم، و وقتی آرسنال گل می‌زند، چه کسی آنجاست که از روی هوا بپرد و در بالای ازدحام فرود آید؟ بله، این یک هافبک میانی غول پیکر است که ممکن است همه آنها را خرد کند، اما مهارت و ظرافت را دارد که این کار را نکند. اجازه دهید به شما بگویم تا اینکه سدریک برای هر گل در صحنه اول باشد فاصله زیادی دارد.

0

بازی هایی که او در طول Interlull بازی خواهد کرد، زیرا انگشت پا درد دارد. قسمت آخر خوب نیست، اما قسمت اول خوب است. امیدوارم بتوانیم به او آرامش دهیم، زیرا همانقدر که از نبود بوکایو ساکا ناراحت می شویم، فکر می کنم سالیبا از نظر اهمیت او برای این تیم به همان نقطه رسیده است.

درست است، همین.

1

برای شروع روزم به فنجان های قهوه بیشتری نیاز دارم. دوستان خوبی داشته باشید، و یک Arsenal Women Arsecast کاملاً جدید در حال حاضر برای شما در دسترس است – در سایت و هر کجا که پادکست های خود را دریافت کنید.

https://arseblog.com/2023/10/big-willy-style/ منبع: