تایید بدبینانه ترین پیش بینی ها در مورد پدر شدن

آزمایشات اخیر در مورد آسیب پدر بدبینانه ترین پیش بینی ها را تایید کرده است. ستاره بارسا از پارگی عضله همسترینگ پای راست رنج می برد. این بدان معناست که پادری حداقل چهار هفته از میادین دور خواهد بود. با یک حساب سرانگشتی می توان دریافت که او نمی تواند در هفت بازی آبی اناری ها را همراهی کند.

وی با اشاره به دوری اجباری خود از مستطیل سبز افزود: پیگیری بازی های خارج از زمین سخت تر از داخل زمین است، من خودم حضور در داخل زمین را به تماشای بیرون ترجیح می دهم، البته تیم بچه های ایمان کامل را دارم و می شناسم. ما می توانیم در بازی های بزرگی مانند مقابل یونایتد با انگیزه و قوی به نظر برسیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

پدری در مورد مصدومیتی که او را به همراه داشت گفت: “این یک اتفاق ناگوار بود که به طور کامل برای من هزینه داشت زیرا عملکرد بسیار خوبی داشتم. به هر حال، سعی می کنم هر چه زودتر برگردم.” برگرد و به تیمم و هم تیمی هایم کمک کن.”


سرویس خبر شماره: 1871547
02 مارس 1401 در 01:47
2.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ستاره بارسا بازی مقابل یونایتد و رئال را از دست داد

پدری مصدومیتی که او را به مدت یک ماه از ترکیب بارسا دور نگه داشت، حادثه ای کسل کننده خواند.

تایید بدبینانه ترین پیش بینی ها در مورد پدر شدن

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پدری به دلیل مصدومیت نمی تواند در بازی های مهم بعدی بارسلونا را همراهی کند و احتمالا از اواسط ماه آینده می تواند به میدان برود. او در مصاحبه اخیر خود با AS اعتراف کرد که مصدومیت فعلی و غیبتش از زمین او را آزار می دهد. ستاره 20 ساله بارسا به آینده خوشبین است.

چهار بازی لالیگا (کادیز، آلمریا، والنسیا و اتلتیکو بیلبائو)، بازی برگشت مقابل منچستریونایتد و بازی رفت نیمه نهایی جام حذفی مقابل رئال مادرید، بازی هایی هستند که پدری به دلیل مصدومیت از دست داد.

1803940