تحقیر در ال کلاسیکو; سرمربی جدید رئال مادرید آلمانی است

اما اسپورت ادعا می کند که در صورت جدایی کارلو آنچلوتی، قرارداد توماس توهل، سرمربی آلمانی چلسی، هدف اصلی رئال مادرید در هفته های آینده خواهد بود. توخل تا سال 2024 با چلسی قرارداد دارد اما آینده این باشگاه در تاریکی است و هر روز شایعات جدیدی درباره چلسی و مشکلات این تیم پس از تحریم رومن آبراموویچ توسط دولت انگلیس به گوش می رسد.

اگر بحران ادامه پیدا کند و حساب های مالی چلسی بسته بماند، احتمالا توماس توخل و بسیاری از ستاره های این باشگاه در تابستان امسال لندن را ترک خواهند کرد و رئال مادرید از هم اکنون در تلاش است تا با سرمربی موفق آلمانی به توافق برسد. توماس توخل با چلسی حدود یک سال و نیم قهرمان لیگ قهرمانان و سوپرکاپ شد و عملکرد درخشانی در باشگاه جدیدش داشت.

سران رئال مادرید توماس توخل، سرمربی چلسی را به عنوان هدف اصلی خود در فصل تابستان معرفی کرده اند.


سرویس خبر شماره: 1816589 |
04 فروردين 1401 ساعت 13:34 |
6,242 |

0نظرات

او پیش از پذیرش پیشنهاد چلسی و صعود به فینال لیگ قهرمانان، روزهای خوبی را نیز با پاری سن ژرمن سپری کرد. البته لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده و کارلو آنچلوتی این شانس را دارد که برای فصل آینده هم پست خود را حفظ کند، اما شکست سنگین مقابل بارسلونا کار را برای این سرمربی باتجربه سخت کرده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خبرها در اسپانیا حاکی از آن است که رئال مادرید حتی در صورت قهرمانی در لالیگا نیز بعید است فصل آینده با کارلو آنچلوتی ادامه دهد و سران این باشگاه از هم اکنون به فکر جذب سرمربی جدید هستند. رئال مادرید چند روز پیش در خانه با نتیجه 4-0 مقابل بارسلونا با عملکردی ضعیف و انتقادی شکست خورد و باعث افزایش ابهامات در مورد آینده سرمربی ایتالیایی در این باشگاه شد.