سانتوس: پرتغال یک فینال دیگر در پیش دارد

ما فوتبال ترکیه را به خوبی می شناسیم و می دانیم که کیفیت بالایی در پاس دادن و سبک بازی در این تیم وجود دارد. ترکیه تیمی است که با اشتیاق و قلب زیادی بازی می کند و بسیار رقابتی است. ما هم باید از نظر روحی و فداکاری باشیم و شوق داشته باشیم.»



مجله اخبار فوتبال خارجی فرناندو سانتوس سرمربی پرتغال تاکید کرد که تیمش همیشه در شرایط سخت عملکرد خوبی داشته است.


سرویس خبر شماره: 1816591 |
04 فروردين 1401 ساعت 14:11 |
1,188 امتیاز خبر|

0نظرات

فرناندو سانتوس گفت: “تیم پرتغال عموماً به فشارها واکنش خوبی نشان می دهد. ما به دو فینال رسیدیم و هر دو را بردیم. حتی در مسابقات مقدماتی که تعیین کننده بود، ما هنوز در فینال هستیم، به جز بازی آخر مقابل صربستان.” مثبت فشار یک عامل منفی نیست اما برای ما یک عامل مثبت است. بازیکنان پرتغالی بسیار با تجربه هستند. حالا یک فینال دیگر داریم و می خواهیم به 11 میلیون پرتغالی شادی بدهیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی پرتغال در لحظات پایانی مرحله گروهی دروازه خود مقابل صربستان را باز دید و شانس صعود مستقیم به مرحله پلی آف بازی امشب جام جهانی مقابل ترکیه را از دست داد. فرناندو سانتوس سرمربی باتجربه پرتغالی تاکید کرد که به تیمش اعتماد کامل دارد و آنها می خواهند پرتغالی ها را خوشحال کنند.

البته در بازی با صربستان خوب بازی نکردیم و اگر بهتر عمل می کردیم به هدف خود می رسیدیم. ما باید استانداردهای بالایی برای تیم در نظر بگیریم، این بازیکنان تجربه زیادی دارند و اجازه نمی دهند تحت تاثیر شرایط مسابقه قرار بگیریم. پاپ برای این دیدار در دسترس نیست اما به بازیکنانی که دعوت کرده ام اعتماد کامل دارم.