تظاهرات بارتومئو: رئال حق شکایت از بارسا را ​​ندارد!

پس از متهم شدن بارسلونا در پرونده نگیرا، رئال مادرید شکایت جداگانه ای علیه رقیب سنتی خود به دادگاه ارائه کرد و مدعی شد که بارسلونا با پرداخت های مشکوک به نایب رئیس سابق کمیسیون داوران اسپانیا، ضررهای قابل توجهی را به باشگاه مادریدی وارد کرده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خوزه ماریا فاستر فابرا، وکیل جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس سابق باشگاه بارسلونا در تاریخ 5 آوریل نامه ای به دادگاه شماره یک شهر بارسلونا ارسال کرد که در آن وکالت موکل خود را به عهده گرفت. با حضور باشگاه رئال مادرید در مراحل قانونی وی به شدت با پرونده نگیرا مخالفت و اعتراض کرد.

بارتومئو در ادامه نامه مدعی شده است که رئال مادرید عضو لالیگا و فدراسیون فوتبال اسپانیا است و بنابراین شکایت این دو نهاد از بارسلونا کافی است و شکایت جداگانه رئال مادرید فاقد وجاهت قانونی است. و باید توسط دادگاه رد شود. رئیس سابق بارسا در ادامه نامه خود به قاضی تحقیق می گوید که البته وقتی باشگاهی مانند بارسلونا در میان است، بسیاری از نهادها و مردم می خواهند در این مورد درباره او صحبت کنند و اگر همه شکایات پذیرفته شود، روند قانونی تحقیقات خدشه دار خواهد شد.

مارکا نامه‌ای از جوزپ بارتومئو، رئیس سابق بارسلونا دریافت کرده است که در آن می‌خواهد رئال مادرید را از پرونده‌ای که بارسا در آن متهم است، دور کند.

تظاهرات بارتومئو: رئال حق شکایت از بارسا را ​​ندارد!


سرویس خبر شماره: 1920933
25 آوریل 1402 در 6:20 ب.ظ
2.9 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

این موضوع در نامه ای به دادگاه شهر بارسلونا مطرح شد

روزنامه اسپانیایی مارکا در گزارشی مدعی شد این نامه را به دست آورده و محتوای آن را برای اطلاع عموم منتشر می کند.

در نامه ارسالی بارتومئو به دادگاه می خوانیم:در صورتی که شخص یا شخص بدون دلیل موجه از بارسلونا شکایت کند و شکایت وی پذیرفته شود، به شکایت هر تیم فوتبالی که با بارسلونا رقابت می کند رسیدگی می کنیم و از این طریق روند رسیدگی قانونی دقیق و صحیح انجام خواهد شد. تقریبا غیر ممکن باشد باشگاه هایی مانند اسپانیول، سلتاویگو و الچه به همان دلایلی که رئال مادرید دوست دارند در این موضوع دخالت کنند. اما تمامی این باشگاه ها به عنوان اشخاص حقوقی و حقوقی اعضای رسمی لالیگا و فدراسیون فوتبال اسپانیا هستند و این دو نهاد به عنوان نماینده آنها در پرونده حضور دارند.

در نامه ای که بارتومئو به دادگاه شهر بارسلونا که توسط مارکا منتشر شد، آمده است:با بررسی شواهد به این نتیجه خواهید رسید که در دوران ریاست ما بر بارسا، هیچ ضرر و خسارتی در رابطه با این اتهامات به باشگاه رئال مادرید وارد نشده است.

1852133

بارتومئو در ادامه نامه خود از حضور خوزه لوئیس ساینز شریک باشگاه رئال مادرید در این پرونده ابراز ناراحتی کرد و گفت، همانطور که در قسمت های قبلی نامه ذکر شد، اگر دادگاه شهرداری بارسلونا بخواهد شکایتی از طرف باشگاه رئال مادرید را بپذیرد. افراد و باشگاه ها، رسیدگی به پرونده برای دستگاه قضایی امکان پذیر نخواهد بود و حتی ممکن است شبهه تعارض منافع مطرح شود.

1633997



مجله اخبار فوتبال خارجی